Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Don Giovanni Máncora





Opinions
6,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals familiar, 1 dormitori

Habitació doble o amb dos llits individuals familiar, 1 dormitori
El més destacat
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, vistes a l'oceà

Habitació Deluxe, vistes a l'oceà
El més destacat
Televisor intel·ligent
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Servei de xampany
Minibar
Canals per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, bany privat

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 1 dormitori, bany privat
El més destacat
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Servei de neteja diari
Armari rober o de rebost
Entrada amb clau mòbil
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Double Room Standard

Double Room Standard
Carregar totes les fotos de: Double Room Deluxe with Sea View

Double Room Deluxe with Sea View
Carregar totes les fotos de: Quadruple Room Standard

Quadruple Room Standard
Carregar totes les fotos de: Twin Room Standard

Twin Room Standard
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Pasaje 8 de Noviembre s/n, Máncora, Piura, 18
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Las Olas Mancora
Las Olas Mancora
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Servei de neteja
9.6 de 10, Excepcional, 38 opinions
Preu actual: 95 €
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500 PEN per vehicle (l'anada i la tornada, 4 persones com a màxim).
- Sopar a l'allotjament: 45 PEN.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 5 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
L'edat mínima per fer l'entrada durant les vacances de primavera és de 18 anys
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 10078397786
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Don Giovanni Balinese Suites Gelateria Hotel
Don Giovanni Balinese Suites Gelateria Hotel Mancora
Don Giovanni Balinese Suites Gelateria Mancora
Don Giovanni Máncora Hotel Mancora
Don Giovanni Máncora Hotel
Don Giovanni Máncora Mancora
Don Giovanni Balinese Suites Gelateria
Don Giovanni Máncora Hotel
Don Giovanni Máncora Máncora
Don Giovanni Máncora Hotel Máncora
Preguntes freqüents
Opinions: Don Giovanni Máncora
Opinions
6,4
7,4/10
Neteja
7,8/10
Personal i servei
5,6/10
Comoditats
6,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de gen. de 2024
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
IVAN
Viatge en família
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
IVAN
Estada de 2 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Thomas
25 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice room, comfy bed, good breakfast
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
Eleine
18 de set. de 2022
RECLAMO A HOTELS.COM POR MALA ATENCION
Eleine
Estada de 3 nits (set. 2022)
2/10, Horrible
david gabriel
22 d’ag. de 2022
david gabriel
Estada de 2 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Valdir
4 d’abr. de 2022
Valdir
Estada de 2 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
ALEXANDER
Viatge en família
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja
ALEXANDER
Estada de 2 nits (març 2022)
4/10, Deficient
JEFFREY
11 de set. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
JEFFREY
Estada de 14 nits (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Elizabeth
Viatge en família
31 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elizabeth
Estada de 2 nits (jul. 2021)
8/10, Bo
VALERY
23 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VALERY
Estada de 2 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Adolfo
Viatge de negocis
14 de des. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bien ubicado
Adolfo
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
6/10, Acceptable
Daniel
30 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Podría ser mejor
Daniel
Estada de 6 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Dailym, Miami
Viatge en parella
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dailym
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Håkan
8 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Håkan
Estada de 6 nits (des. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
19 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)