ibis Manaus Aeroporto
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Hospital Delphina Rinaldi Abdel Aziz
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Manaus Aeroporto





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 41 €
taxes i impostos inclosos
5 de jul. - 6 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits

Habitació estàndard, diversos llits
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenida Do Turismo 6751, Bairro Taruma, Manaus, AM, 69041010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

TRYP by Wyndham Manaus Aeroporto
TRYP by Wyndham Manaus Aeroporto
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 335 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50 BRL per adult i 25 BRL per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 75 BRL per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Ibis Manaus Aeroporto opening March 2016
ibis Manaus Aeroporto Hotel
ibis Aeroporto
Hotel ibis Manaus Aeroporto Manaus
Manaus ibis Manaus Aeroporto Hotel
Hotel ibis Manaus Aeroporto
ibis Manaus Aeroporto Manaus
Ibis Manaus Aeroporto (opening January 2016)
Ibis Manaus Aeroporto (opening March 2016)
ibis Aeroporto Hotel
ibis Manaus Aeroporto Hotel
ibis Manaus Aeroporto Manaus
ibis Manaus Aeroporto Hotel Manaus
Preguntes freqüents
Opinions: ibis Manaus Aeroporto
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Richard, Greensboro
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JOSE RICARDO
6 de maig de 2025
JOSE RICARDO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Mike
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mike
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Babitha, merrimack
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Babitha
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Richard, Greensboro
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
EMERSON
30 de març de 2025
EMERSON
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Vijaya
28 de març de 2025
Vijaya
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Walter
Viatge de negocis
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel completo
Walter
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
17 de març de 2025
Gregory
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Luana
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luana
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Rodrigo
8 de març de 2025
Rodrigo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
ANDRESSA
7 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ruim
ANDRESSA
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Orathai
6 de març de 2025
Orathai
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Luiz Fernando
Viatge en parella, Viatge de negocis
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Luiz Fernando
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sara Jane
Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sara Jane
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Vagner
Viatge de negocis
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vagner
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Vagner
1 de març de 2025
Vagner
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Julien
1 de març de 2025
Julien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
4/10, Deficient
Michael, Aventura
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
LORENA
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LORENA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
TIAGO
21 de febr. de 2025
TIAGO
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anderson
15 de febr. de 2025
Anderson
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
VANECI
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
VANECI
Estada d’1 nit (febr. 2025)