Snow Touch Resort (Shri Nath Group)
Complex turístic per esquiar ideal per a famílies amb servei complet de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Snow Touch Resort (Shri Nath Group)





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la muntanya

Habitació Deluxe, 1 dormitori, no fumadors, vistes a la muntanya
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Ventilador de sostre
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació doble prèmium, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Llar de foc
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Village Mahili, Patlikul, Dist Kullu, Kullu, Himachal Pradesh, 175129
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fabhotel Arigato Cottage
Fabhotel Arigato Cottage
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 750.0 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Es prohibeix l'entrada a la piscina als menors de 5 anys
L’allotjament també es coneix com a
Snow Touch Resort Manali
Snow Touch Resort
Snow Touch Manali
Snow Touch Resort Kullu
Snow Touch Kullu
Snow Touch Resort
Snow Touch Shri Nath Group
Snow Touch Resort By Minze
Snow Touch Resort (Shri Nath Group) Kullu
Snow Touch Resort (Shri Nath Group) Resort
Snow Touch Resort (Shri Nath Group) Resort Kullu
Preguntes freqüents
Opinions: Snow Touch Resort (Shri Nath Group)
Opinions
7,4
Bo
8,4/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
19 de juny de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Sitender
6 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Family Trip
Sitender
Estada de 6 nits (juny 2017)
6/10, Acceptable
harish, Mumbai
28 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Food quality & Heating system
harish
10/10, Excel·lent
HIMANSHU
2 de jul. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIMANSHU
8/10, Bo
Viatger verificat
20 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació