The Beehive
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Rasfannu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Beehive





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació empresarial (Deluxe )

Habitació empresarial (Deluxe )
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

M. Shaheed Ali Hingun, Malé, 20339
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Tourist Inn
Tourist Inn
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 8 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 2 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 15 USD per habitació l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 7.5 USD l'anada i la tornada (fins a 7 anys).
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 30 USD.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 3 %.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es permet celebrar festes o esdeveniments a les instal·lacions.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
En aquest allotjament no se serveix alcohol i n'està prohibit el consum
L’allotjament també es coneix com a
Beehive Hotel Male
Beehive Hotel
Beehive Hotel Malé
Beehive Malé
Hotel The Beehive Malé
Malé The Beehive Hotel
Hotel The Beehive
The Beehive Malé
Beehive Hotel
Beehive
The Beehive Malé
The Beehive Hotel
The Beehive Hotel Malé
Preguntes freqüents
Opinions: The Beehive
Opinions
7,8
Bo
7,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
6,6/10
Comoditats
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
7 de juny de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Estada de 3 nits (juny 2023)
8/10, Bo
henna
Viatge en parella
16 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
henna
Estada de 7 nits (març 2023)
8/10, Bo
Åsa-Lena
11 de març de 2023
Åsa-Lena
Estada d’1 nit (març 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
14 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2023)
2/10, Horrible
PARICHIT
Viatge en família
21 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel mentality is to lure people in need
PARICHIT
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Igor
Viatge en grup
15 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo
Igor
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Rodney
Viatge de negocis
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rodney
Estada de 2 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Way Kiat
4 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Not bad...
Way Kiat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 9 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Taiye
3 de gen. de 2020
Taiye
Estada de 6 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Mark
31 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Two nights in Malé
Mark
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
PIK FAI
Viatge en família
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
PIK FAI
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Mohammed
4 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Local averge hotel
Mohammed
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Shane
18 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
All good EXCEPT the wifi
Shane
Estada de 4 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
shamsudin
9 d’oct. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
shamsudin
Estada d’1 nit (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
12 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Noisy a.c and fan
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
30 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 7 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Timo, Helsinki
4 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Likainen ja saastainen hotelli
Timo
Estada d’1 nit (gen. 2019)
4/10, Deficient
Mike
18 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Mike
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Shien Ping
26 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shien Ping
Estada d’1 nit (des. 2018)