The Shalimar Boutique Hotel
Hotel a Malang amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Shalimar Boutique Hotel





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 82 €
taxes i impostos inclosos
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Mininevera
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Armari rober o de rebost
Habitació executiva
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Habitació
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Cerme 16, Malang, East Java, 65112
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Shanaya Resort Malang
Shanaya Resort Malang
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 13 opinions
Preu actual: 32 €
taxes i impostos inclosos
21 d’ag. - 22 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 400000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Shalimar Boutique Hotel Malang
Shalimar Boutique Hotel
Shalimar Boutique Malang
Shalimar Boutique
The Shalimar Hotel Malang
The Shalimar Boutique Hotel Hotel
The Shalimar Boutique Hotel Malang
The Shalimar Boutique Hotel Hotel Malang
Preguntes freqüents
Opinions: The Shalimar Boutique Hotel
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Paul, Ngunnawal
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
sebastien
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
sebastien
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Charles
31 de des. de 2024
Charles
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
John
26 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
John
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Alex
25 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Alexis
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexis
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 5 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Alex
11 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Adele
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Adele
Estada de 3 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Scott
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Hotijeh
Viatge en família
15 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotijeh
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge en grup
11 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Rajesh
Viatge en família
29 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pleasant staycation




Rajesh
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Anastasia
Viatge en família
26 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely classic hotel in Malang city




Anastasia
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Lokadjaja
3 de des. de 2020
Lokadjaja
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Soegeng
14 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Hotel, Great Location, Nice City
Soegeng
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Chen Chung
Viatge de negocis
28 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chen Chung
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Stanley
28 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stanley
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Anne
15 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada de 2 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Good concept and staff, pity about the management
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Mansor
2 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mansor
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Yusak, Jakarta
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
nice hotel in great location
Yusak
Estada de 3 nits (set. 2018)