Atria Hotel Malang
Hotel a Malang amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i un gimnàs
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Atria Hotel Malang





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium

Habitació amb dos llits individuals prèmium
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LED
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Letjend S Parman no. 87-89, Malang, East Java, 65122
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Grand Mercure Malang Mirama
Grand Mercure Malang Mirama
- Piscina
- Piscina infantil
- Tobogan aquàtic
- Aparcament inclòs
9.2 de 10, Fantàstic, 48 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
20 de jul. - 21 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 125000 i 125000 IDR per adult, i entre 62500 i 62500 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 175000 IDR per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
Els menors de 17 anys no poden accedir a les instal·lacions de fitnes, mentre que els menors de 11 anys només poden accedir a la piscina amb la supervisió d'un adult.
L’allotjament també es coneix com a
Atria Hotel
Atria Hotel Malang
Atria Malang
Atria Malang Hotel
Hotel Atria
Hotel Atria Malang
Atria Hotel Conference Malang
Preguntes freqüents
Opinions: Atria Hotel Malang
Opinions
8,6
Excel·lent
8,6/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
18 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 3 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Susanna
6 de febr. de 2024
Susanna
Estada de 3 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
owen
Viatge en parella
25 de set. de 2023
owen
Estada de 8 nits (set. 2023)
8/10, Bo
Paul
Viatge en parella
17 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Low Peng
Viatge de negocis
26 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A hotel just like home
Low Peng
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Nurhidayah
27 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nurhidayah
Estada de 3 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
22 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in Malang
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Humairah
Viatge de negocis
21 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Old, but gold!
Humairah
Estada de 3 nits (nov. 2019)
2/10, Horrible
M Raditya
16 de nov. de 2019
M Raditya
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
John
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
John
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
マランのお気に入りホテル
Viatger verificat
Estada de 6 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Helen
25 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pretty good stay. But 1 day too long
Helen
Estada de 3 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Maximilian
30 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maximilian
Estada de 2 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de maig de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
JEFFREY SETIABUDI
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Hotel tengah kota dengan kamar luas dan nyaman
JEFFREY SETIABUDI
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
sudarsono
12 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Oke
sudarsono
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Samuel
11 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samuel
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Céline
11 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Céline
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Yung-Yu
15 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
瑪琅阿特麗雅飯店是外出旅遊及洽公住宿的好選擇~
Yung-Yu
Estada d’1 nit (febr. 2019)