Makassar Golden Hotel

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Makassar amb una terrassa superior i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Makassar Golden Hotel

Piscina a l'aire lliure
Vestíbul
Sala de reunions
Wifi gratuïta
Sala de banquets

Opinions

5,8 sobre 10,

Serveis populars

  • Piscina
  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Aparcament inclòs
  • Serveis de bugaderia

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació Deluxe, 1 llit doble, vistes al mar

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Minibar
Cafetera o tetera
  • 54 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació superior

El més destacat

Aire condicionat
Televisor
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Minibar
Cafetera o tetera
Per satèl·lit
  • 38 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació superior, sense vistes (Room Only)

El més destacat

Televisor
Per satèl·lit
  • 38 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació Deluxe, 2 llits individuals, vistes a la ciutat

El més destacat

Balcó
Aire condicionat
Televisor
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Minibar
Cafetera o tetera
  • 48 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Makassar Golden Hotel es troba a Makassar, al centre i a prop de la platja. Fort Rotterdam i Monument Mandala són alguns dels punts d'interès de la regió. Si busques unes vacances actives, també pots apropar-te a Port de Makasar i a Port de Paotere.
Mapa
Jl. Pasar Ikan No 52, Makassar, South Sulawesi, 90111

Què hi ha als voltants

  • Platja de Losari - 1 minuts a peu - 0.0 km
  • Fort Rotterdam - 8 minuts a peu - 0.7 km
  • Port de Makasar - 2 minuts en cotxe - 2.1 km
  • Mall Ratu Indah - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Punt Central d'Indonèsia - 5 minuts en cotxe - 2.8 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Maros: 28 min en cotxe
  • Aeroport Internacional de Makassar-Soldà Hasanuddin (UPG): a 30 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Kopi Dul - ‬2 minuts a peu
  • ‪Noice Coffee Roaster - ‬1 minuts a peu
  • ‪RM Kok Pao - ‬1 minuts a peu
  • ‪New Shogun Japanese Restaurant - ‬1 minuts a peu
  • ‪Anging Mammiri Coffe Shop - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Makassar Golden Hotel

Hotel de 4 estrelles a prop del mar
Aprofita que Makassar Golden Hotel ofereix un bar al costat de la piscina, una terrassa superior i botigues a les instal·lacions. El restaurant restaurant cuina indonèsia de les instal·lacions, Terrace Anging Mammiri, ofereix esmorzars, dinars i sopars. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs un jardí i una bugaderia a la teva disposició.
També gaudiràs dels avantatges següents durant la teva estada:
  • Una piscina a l'aire lliure
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar (de pagament), servei de connexió d'anada i tornada amb l'aeroport (de pagament) i caixer automàtic
  • Serveis per a casaments, assistència turística i per a la compra d'entrades i caixa forta a la recepció
Característiques de l'habitació
Totes 61 habitacions ofereixen comoditats com ara wifi gratuïta i servei d'habitacions.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
  • Televisors amb canals per satèl·lit

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de transport a l'aeroport (anada i tornada) obert les 24 hores (recàrrec)
  • Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions

Menjar i beguda

  • Esmorzar de pagament disponible
  • Un bar
  • Un bar al costat de la piscina
  • Un restaurant

Restaurants a les instal·lacions

  • Terrace Anging Mammiri

Activitats

  • Compres
  • Piano
  • Piscina a l'aire lliure
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bugaderia
  • Piscina a l'aire lliure

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Caixer automàtic
  • Premsa gratuïta al vestíbul
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Serveis per a casaments

Serveis empresarials

  • 4 sales de reunions
  • 440 metres quadrats d'espai per a conferències
  • Centre de negocis

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa superior

Accessibilitat

  • Ascensor

Més serveis

  • 1 edifici
  • 5 plantes
  • Construït l'any 1984
  • Sala de banquets

Serveis de l’habitació

Entreteniment

  • Televisor amb canals per satèl·lit

Menjar i beguda

  • Servei d'habitacions

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: migdia.

Instruccions especials d’entrada

Aquest allotjament ofereix un servei de trasllat des de l'aeroport (poden aplicar-se recàrrecs); els clients han de contactar amb l'allotjament 72 hores abans de l'arribada mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia ni de servei.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall

L’allotjament també es coneix com a

Hotel Makassar Golden
Makassar Golden
Makassar Golden Hotel
Makassar Golden Hotel Hotel
Makassar Golden Hotel Makassar
Makassar Golden Hotel Hotel Makassar

Preguntes freqüents

Makassar Golden Hotel té piscina?

Sí, aquest allotjament té una piscina a l'aire lliure.

Makassar Golden Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Makassar Golden Hotel?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Makassar Golden Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: en qualsevol moment.

A quina hora es fa el registre de sortida a Makassar Golden Hotel?

Registre de sortida: migdia.

Makassar Golden Hotel ofereix un servei de connexió amb l'aeroport?

Sí, hi ha un servei de connexió amb l'aeroport.

On es troba Makassar Golden Hotel?

Aquest hotel es troba a Makassar, al bell mig de la ciutat, i a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Platja de Losari, Fort Rotterdam i Museu Estatal La Galigo. Jardí d'Orquídies Clara Bundt i Monument Mandala també són a menys de 15 min.

Opinions: Makassar Golden Hotel

Opinions

5,8
Puntuació 10: Excel·lent. 3 de 31 opinions
Puntuació 8: Bo. 6 de 31 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 10 de 31 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 31 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 31 opinions

5,8/10

Neteja

6,6/10

Personal i servei

4,0/10

Comoditats

5,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

4,0/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Benny

Viatge en família
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
We had 3 beautiful bungalows with seaview, nice breakfast, friendly staff, amazing swimming pool. For a four star hotel the rooms could be in better shape, they need a renovation. Weren't very clean either. Hairdryer didn't work in room 22, shower leaking, dirty and no hot water in room 21 and the main light switch does not work. The AC doesn't turn off. Could be better.
Estada d’1 nit (febr. 2024)

2/10, Horrible

Éric

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel plus que vieillissant chambre drap serviettes sales, pas d’eau chaude, tout est moisi dans la sale de bain, le petit déjeuner pas mieux, la cuisine trop salée, et le wifi d’une lenteur qui a fait que l’on ne s’en est pas servi. Horrible séjour, n’y allez pas... très cher rapport qualité prix...
Estada de 3 nits (març 2020)

6/10, Acceptable

shigemi

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (gen. 2020)

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Indahnya Panoroma MGH

Estada de 3 nits (febr. 2019)

4/10, Deficient

Mika

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (oct. 2018)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 6 nits (oct. 2018)

8/10, Bo

peter, perth WA

Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació

Central location for this hotel

Well its not the Ritz, its not the cleanest or best looking hotels. But the beds are lovely, the water peessure is perfect and the pool is a great escape from the hot sweaty streets. Breakfast is filling too. Just don't look to closely at the condition of the building. I would stay here again for sure.
Estada de 2 nits (juny 2018)

6/10, Acceptable

Sinay , Arnhem

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Prijs kwalitijdsverhouding is goed

Vanwege een transfer vlucht via Makassar waar wij 21 uur moesten wachten heb ik dit hotel geboekt. Prima hotel om 1 of 2 dagen te overbruggen. Kan zien dat het een mooi hotel is geweest wat ooit goed lopend was. Helaas veel achterstallig onderhoud. Desalniettemin goed verblijf gehad kamer erg ruim en prettig . Personeel erg vriendelijk en zeer behulpzaam.
Estada d’1 nit (abr. 2018)

6/10, Acceptable

masahiro

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Near from the beach

The location was quiet good since it's just next to the beach.
Estada d’1 nit (gen. 2018)

6/10, Acceptable

Alexander

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Good location but run down

Run down place...renovations are overdue, very dirty old looking towels that I wouldn't offer even to my dog! Helpful stuff though trying very hard to compensate the existing conditions...
Estada d’1 nit (des. 2017)

8/10, Bo

widy, demak

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

bagus

lumayan bagus

6/10, Acceptable

widy, demak

Què li ha agradat: Personal i servei

cukup bagus

fasilitas yang masih kurang

4/10, Deficient

joeli's, jkt

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Unpleasent stay..

Breakfast not ready at at 7am Broken shower Dark room Unfunction electricity socket

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Team at reception with limited english only

We did spent only one night in this Hotel and cancelled further planned nights after the experience. Reception could not help to organize a tour to surrounding areas/provide contact to organize tours to Toraja, mainly because their limited english knowledge. Breakfast was very disappointing for us: choice had to be made for either "Continental" or "Indonesian" and was "served" /single pieces. Obviousely their where only a few (6?) people staying at the Hotel at that day, might be that therefore there was no buffet for breakfast. Breakfast served in lobby area/inside/no view to ocean. Elevator was not working, we had to bring our luggage to higher floor.

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

In centrum en pal aan zee

Vroeger het beste hotel van Makassar, maar langzaam achteruit gegaan. Ruime kamers, zeer vriendelijke staf, goed eten. Ideale ligging in het centrum, veel restaurants en winkels op loopafstand en pal aan zee.

10/10, Excel·lent

Bunga, 関東地方

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

海に面したホテル。マカッサルはスラウェシ地方の重要な港町であり、大型の客船、貨物船がよく見える。

このホテルは以前は、格調の高い高級ホテルであったが、多少古くはなっているが依然高い格調を保っている。近年多数の高いホテルが新築されてきているが、けばけばしい感じがぬぐえない。海に面した食堂は海からの心地よい風が当たりとても気持ち良い時間が過ごせた。

4/10, Deficient

GERARD, BLOEMENDAAL

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

SCHITTERENDE LIGGING AAN DE KUST,

ONTZETTEND SLECHT GEBRUIK GEMAAKT VAN DE MOGELIJKHEDEN DIE DE LIGGING VAN HET HOTEL HEEFT. BEDIENING IN RESTAURANT IS RONDUIT SLECHT. PERSONEEL SLECHT GEMOTIVEERD. ZWEMBAD MET 3 HOUTEN, IN SLECHTE STAAT VERKERENDE ZONNEBANKEN EEN DRAMA. ÉÉN KRAKKEMIKKIGE LIFT. MINIBAR OP DE KAMER LEEG. KRANEN IN BADKAMER SLOTEN NIET GOED AF. ETC.

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

bra beliggenhet

bra beliggenhet rett ved flytogstasjonen. Hotellstandarden var utmerket. Bra terrasse med stort basseng. Maten i restauranten var utmerket. Servicen i resepsjonen var sånn passe. Ikke hadde de noe city map å gi og ikke visste de noe særlig om severdighetene i byen.

2/10, Horrible

G, 那覇

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

大分質が落ちました

二年前に泊まったので今回も利用しました。しかし大分質が落ちたなと思いました。古いのでもう廃業の方向を決めたのかなと思うほど、バスやトイレのメインテナンスは悪かったです。フロントの女性の対応も??立地はいいとは思いますが、かといって周りになにがあるわけでもありません。

6/10, Acceptable

jill, vlaardingen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Leuk maar verouderd hotel

Het hotel ligt in het havengedeelte van makassar en het strand is alleen aanwezig op de eilandjes in de buurt. Het hotel heeft veel achterstallig onderhoud en het zwembad heeft een beperkt aantal stoeltjes en ligbedden. De kamers zien er netjes uit en de voorzieningen zijn prima op de kamer. Het personeel spreekt goed Engels en kunnen je genoeg vertellen over eventuelen trips die je kunt maken.

2/10, Horrible

Rodger Stewart, Superior, CO

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació

Try a different hotel than this one

It took us 2 hours to check in because they had no record from hotels.com we had a reservation. I spent 25 minutes on the phone costing over $50 for the international call to get hotels.com to notify the hotel we had already paid. The hotel should have made this phone call, not me. Terrible customer service. I think Hotels.com should reimburse me for this hotel stay!

4/10, Deficient

akd, san diego, ca

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Administrative incompetence

Hotel administrative staff is extremely incompetent. If you do not want to sit in the lobby for hours and spend $$ on the phone with expedia to solve things then make sure the hotel has received the voucher from expedia before leaving.

8/10, Bo

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions

Gloomy hotel with good location

The hotel is somewhat gloomy and smells much like cheap mens perfume. The service is good but very slow and you have to remind the staff at the reception unfortunately. The location is good though with nice view of the ocean, especially from the restaurant with access from garden side.

2/10, Horrible

うなー, 日本

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

予約を無視された

現地支払扱いの予約確認書を提示しところ、エクスペディア経由の場合はエクスペディアで支払を完了していないと連絡が来ないから予約がないと言われ、予約したよりも安い料金ではあったが、別の部屋に通された。フロントはエクスペディアへの確認を怠った。不愉快なので、こんなホテルとは契約しないで頂きたい。