Galeria de fotos de l’allotjament Ryokan Pinon





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Llits addicionals
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Un assecador de cabells
Combinació de dutxa i banyera
Un bidet
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Twin Room

Twin Room
Carregar totes les fotos de: Double Room With Bath With City View

Double Room With Bath With City View
Carregar totes les fotos de: Regular, Single With Bath

Regular, Single With Bath
Double Room-Non-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

383 Ikaho, Ikahomachi, Shibukawa, Gunma, 377-0102
Sobre aquest allotjament
Ryokan Pinon
Allotjaments similars

Hotel Tenbo
Hotel Tenbo
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.8 de 10, Excel·lent, 313 opinions
Preu actual: 153 €
29 de set. - 30 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Ryokan Pinon Hotel Shibukawa
Ryokan Pinon Hotel
Ryokan Pinon Shibukawa
Ryokan Pinon
Ryokan Pinon Hotel
Ryokan Pinon Shibukawa
Ryokan Pinon Hotel Shibukawa
Preguntes freqüents
Opinions: Ryokan Pinon
Opinions
8,8
Excel·lent
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
14 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
風呂場が寒かった以外は快適でした


Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Kaori
21 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kaori
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
KEIGO
Viatge en família
7 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KEIGO
Estada d’1 nit (nov. 2019)
4/10, Deficient
masafumi, 家族旅行
27 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
masafumi
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
洋風でおしゃれ。親切で快適。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Atsuko
2 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
食事がとても美味しかった!
Atsuko
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
30 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また泊まりたくなる
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
HIROYUKI
11 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしいホテルです
HIROYUKI
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Eduardo Jr
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
serene
Eduardo Jr
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
msk, tsukuba
15 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
よりホテルです
msk
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
MINORU
6 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
リーズナブルでゴージャスそして満足
MINORU
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
King Hei
16 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very special place in Japan
King Hei
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
msk, 茨城県
3 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事のおいしいホテル
msk
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
おとっつあん, 東京
13 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
別荘風気に入った
おとっつあん
Estada d’1 nit (oct. 2017)