Amfitrió particular
HOTEL LUZ GARDEN
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 9 minuts a peu de Aigües Calentes Hot Springs
Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL LUZ GARDEN





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,4 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

109 Aymuraypa Tikan, Machu Picchu, Cuzco, 08681
Sobre aquest allotjament
HOTEL LUZ GARDEN
Allotjaments similars

Vilas Insight Hotel Machupicchu
Vilas Insight Hotel Machupicchu
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 128 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Per fer el registre d'entrada més tard de l'horari habitual, entre les 10:30 i les 22:00, s'ha d'abonar un càrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament el gestiona un amfitrió privat (algú aliè al mercat, negoci o professió). La legislació per a consumidors de la UE, així com el dret de desistiment, no s'aplicaran a la teva reserva, que es regirà per la política de cancel·lació que estableix l'amfitrió privat.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL LUZ GARDEN Hotel
HOTEL LUZ GARDEN Machu Picchu
HOTEL LUZ GARDEN Hotel Machu Picchu
Preguntes freqüents
Opinions: HOTEL LUZ GARDEN
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Carmen Gpe
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen Gpe
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Marie-Ginette
Viatge en parella
18 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marie-Ginette
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ellen
Viatge en família
17 d’oct. de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
Ellen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Nobuhiro, Takamatsu
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nobuhiro
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Hilda
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hilda
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
yeney, Miami
Viatge en parella
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yeney
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Darshil
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Darshil
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer, Fulshear
Viatge en parella
11 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Joe
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
Silvana
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Silvana
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge en parella
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andre
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Michelle, New York
Viatge en família
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michelle
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Adrian
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Adrian
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Hector
24 de set. de 2025
Hector
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Maria
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Philip
22 de set. de 2025
Philip
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jenny
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Marco Antonio
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco Antonio
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kenta
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kenta
Estada de 3 nits (ag. 2025)
4/10, Deficient
Gurpal
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gurpal
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Julio
1 de set. de 2025
Julio
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kevin
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Kevin
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Shiow-Jen
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shiow-Jen
Estada d’1 nit (ag. 2025)








