Nala Island Village
Casa d'hostes de platja amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nala Island Village





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors, vistes al jardí

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Televisor LED
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, 1 dormitori, no fumadors, vistes al jardí

Habitació triple Deluxe, 1 dormitori, no fumadors, vistes al jardí
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe, vistes al jardí

Habitació quàdruple Deluxe, vistes al jardí
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Televisor LED
Ventilador de sostre
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Handhuvaree Hingun, Maafushi, 08090
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kaani Palm Beach
Kaani Palm Beach
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 105 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 6.00 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 2 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 25 USD per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 15 USD només l'anada (fins a 9 anys).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 USD per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Water Breeze House Maafushi
Water Breeze House
Water Breeze Maafushi
Water Breeze
Water Breeze Guesthouse Maafushi
Water Breeze Guesthouse
Water Breeze
Nala Island Village Maafushi
Nala Island Village Guesthouse
Nala Island Village Guesthouse Maafushi
Preguntes freqüents
Opinions: Nala Island Village
Opinions
8,4
Molt bo
8,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
md
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
md
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Jiten
21 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jiten
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Gabe
24 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabe
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
??, Kaohsiung City
Viatge en família
2 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
??
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Marcely
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Marcely
Estada de 4 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Mohammad
Viatge en família amb nens petits
17 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohammad
Estada de 5 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Karan
Viatge en grup, Viatge en família
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karan
Estada de 6 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
GUIDO O
Viatge en família
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Simples, mas atendeu todas as nossas expectativas.
GUIDO O
Estada de 4 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Viatger verificat
15 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Melissa
24 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing service
Melissa
Estada de 3 nits (oct. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2023)
4/10, Deficient
Aishath
25 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aishath
2/10, Horrible
Chamila
8 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chamila
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
Alerry
Viatge en família
5 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Alerry
10/10, Excel·lent
GUSTAVO FRANCISCO
31 d’oct. de 2022
GUSTAVO FRANCISCO
Estada de 7 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Zenon
26 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zenon
Estada de 2 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Dorte
Viatge en grup
11 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Value for the money

Dorte
Estada de 7 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Grant, San Diego
4 de febr. de 2022
Grant
Estada de 7 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Jaume
10 de gen. de 2022
Jaume
Estada de 3 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
MOHAMMED
Viatge en grup
3 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
New experience
MOHAMMED
Estada de 15 nits (febr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
14 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Tobias, Stockholm
20 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice, clean and cozy guest house
Tobias
Estada de 5 nits (febr. 2018)