Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kaani Beach Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al mar

Habitació doble Deluxe, vistes al mar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la ciutat

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe, vistes a la ciutat
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, vistes al mar

Habitació triple Deluxe, vistes al mar
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó moblat
Aire condicionat
Televisor
Matalàs amb encoixinament addicional
Dormitoris
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Ventilador de sostre
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Aabaadhee Hingun Road, Maafushi, 08090
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kaani Palm Beach
Kaani Palm Beach
- Platja privada
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 105 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 80 USD per adult.
- Sopar de gala per la nit de Nadal (24 de desembre): 50 USD per nen (2-9 anys)
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 100 USD per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 60 USD per nen (2-9 anys)
- Taxa municipal: 6.00 USD per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 2 anys.
- Trasllat en Vaixell: 25 USD per adult, només l'anada
- Trasllat Vaixell per nen: 15 USD (només l'anada), 2-9 anys
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per vehicle (l'anada i la tornada, 8 persones com a màxim).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 30 USD l'anada i la tornada (entre 2 i 9 anys).
- Càrrec pel llit addicional: 31 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Kaani Beach
Kaani Beach Hotel
Kaani Beach Hotel Maafushi
Kaani Beach Maafushi
Kaani Hotel
Kaani Beach Hotel Maldives/Maafushi Island
Kaani Beach Hotel Hotel
Kaani Beach Hotel Maafushi
Kaani Beach Hotel Hotel Maafushi
Preguntes freqüents
Opinions: Kaani Beach Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
26 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
4/10, Deficient
Mats
13 de febr. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Disappointing stay
Mats
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
andersjaana
9 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
andersjaana
Estada de 8 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Nicholas David
Viatge en parella
2 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nicholas David
Estada de 9 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Max
28 d’oct. de 2023
Max
Estada de 3 nits (oct. 2023)
2/10, Horrible
Eustacia, Tamarac
26 de set. de 2023
Eustacia
Estada de 2 nits (set. 2023)
2/10, Horrible
Deidre
11 de juny de 2023
Deidre
Estada de 3 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
rupika
6 de juny de 2023
rupika
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Larisa
23 d’abr. de 2023
Larisa
Estada de 7 nits (abr. 2023)
8/10, Bo
Moris
Viatge en grup
11 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buona struttura
Moris
Estada de 6 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Kristen
Viatge en parella, Viatge en grup
5 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristen
Estada de 3 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
Oleh
14 de gen. de 2023
Oleh
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Susanne
23 de nov. de 2022
Susanne
Estada de 2 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Entela
Viatge en família
8 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Entela
Estada de 5 nits (abr. 2022)
6/10, Acceptable
Christopher, Reno
Viatge en parella
26 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 7 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Carina
Viatge en família
12 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Central hotel, but breakfast needs improvement
Carina
Estada de 6 nits (febr. 2022)
8/10, Bo
Manoel
1 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Manoel
Estada de 8 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ótimo custo benefício
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
José Rodrigo
17 de des. de 2021
José Rodrigo
Estada de 4 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Arshdeep
29 d’oct. de 2021
Arshdeep
Estada de 5 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Prabhakar
7 d’oct. de 2021
Prabhakar
Estada de 3 nits (oct. 2021)
4/10, Deficient
sean
21 de jul. de 2021
Half-hearted and not my hotel
sean
Estada de 6 nits (jul. 2021)
4/10, Deficient
Nikoline Munk
22 de juny de 2021
Nikoline Munk
Estada de 7 nits (juny 2021)
10/10, Excel·lent
ALENA
24 de març de 2021
ALENA
Estada de 14 nits (març 2021)
8/10, Bo
José luiz Alves de
Viatge en família
12 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José luiz Alves de
Estada de 4 nits (febr. 2021)