Hotel de La Licorne & Spa Nuxe
Hotel a Lyons-la-Forêt amb spa complet i sauna
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel de La Licorne & Spa Nuxe





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació estàndard
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Prestige)

Habitació doble (Prestige)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Privilege)

Habitació doble (Privilege)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

27 Place Isaac Benserade, Lyons-la-Foret, 27480
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Restaurant l'Unique
Hotel Restaurant l'Unique
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 22 opinions
Preu actual: 112 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 19.00 i 25.00 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 15.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Licorne Lyons-la-Foret
Hotel Licorne
Licorne Lyons-la-Foret
Licorne & Nuxe Lyons Foret
Hotel de La Licorne & Spa Nuxe Hotel
Hotel de La Licorne & Spa Nuxe Lyons-la-Foret
Hotel de La Licorne & Spa Nuxe Hotel Lyons-la-Foret
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel de La Licorne & Spa Nuxe
Opinions
8,6
Excel·lent
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 de maig de 2019
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
PIERRE
27 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Charmant hôtel avec un jardin très agréable
PIERRE
Estada de 2 nits (jul. 2018)
6/10, Acceptable
Georges
23 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Le restaurant et le spa sauvent la mise
Georges
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Kty
3 de des. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei
Kty
Estada d’1 nit (des. 2017)
10/10, Excel·lent
Flo, Poissy
13 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel de charme et spa de qualité
Flo
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great for the outdoors
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de juny de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Très bel endroit avec du potentiel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2017)
10/10, Excel·lent
Gaelle
15 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Week-end détente
Gaelle
10/10, Excel·lent
Marie, westfalen
25 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marie
8/10, Bo
Cyril
24 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Un magnifique hotel tres bien tenu
Cyril
10/10, Excel·lent
Benjamin
24 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benjamin
8/10, Bo
Viatger verificat
14 d’abr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
alice, paris
10 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait !
alice
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de juny de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
wunderschön!!!!!
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Clare
31 d’ag. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Attentive service at romantic hotel
Clare
10/10, Excel·lent
Søgaard
15 de jul. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dejligt hotel i hyggelig lille blomster-landsby
Søgaard
8/10, Bo
Horace, Highclere, UK (aka Downton!)
5 de nov. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We'll be back!
Horace
10/10, Excel·lent
Melina, Paris
25 de maig de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pour un vrai moment de détente
Melina
8/10, Bo
Marcos, São Paulo - SP
18 d’abr. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació