Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Masuria Hotel & Spa





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Dormitoris
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Worliny 33, Lukta, Warmian-Masurian, 14-105
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

PLATINUM OSTRODA
PLATINUM OSTRODA
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
8.0 de 10, Molt bé, 7 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 50 PLN per adult i 40 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 20 PLN per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 50 PLN per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 120.0 PLN per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Masuria
Masuria Hotel
Masuria Hotel Lukta
Masuria Lukta
Masuria Hotel Spa
Masuria Hotel Spa
Masuria Hotel & Spa Hotel
Masuria Hotel & Spa Lukta
Masuria Hotel & Spa Hotel Lukta
Preguntes freqüents
Opinions: Masuria Hotel & Spa
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Tobias
Viatge de negocis
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tobias
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Anita
Viatge en parella
20 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anita
Estada de 2 nits (oct. 2023)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
5 de des. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Średni
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
3 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bonne surprise


Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2022)
8/10, Bo
Robert
Viatge de negocis
23 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Robert
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Chris, Uk
30 de set. de 2020
Chris
Estada de 9 nits (set. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de jul. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei
Wypoczniesz ale raczej na zewnątrz :)
Viatger verificat
Estada de 2 nits (juny 2020)
8/10, Bo
Pawel
3 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pawel
Estada d’1 nit (juny 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
24 de juny de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
łaby hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
4 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Weekend w Masurii
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Marzena
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
strefa relaksu
Marzena
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Jadwiga
1 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wspaniały obiekt z pełną infrastrukturą
Jadwiga
Estada de 4 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella, Viatge de negocis
24 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Lothar
8 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erlebnisaufenthalt bei Karl dem Großen
Lothar
Estada de 5 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Mariusz
30 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mariusz
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Thordur
25 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thordur
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Artur
25 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastyczny hotel
Artur
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
MARIUSZ
16 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
MARIUSZ
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
TADEUSZ
7 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TADEUSZ
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
25 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2017)
6/10, Acceptable
Agnieszka, London
13 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
A hotel that does not deserve 4 stars!
Agnieszka
4/10, Deficient
Katarzyna
4 de maig de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Katarzyna
8/10, Bo
Mario, Polska
3 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació