Central Hotel
Hotel al centre a Lucknow amb un restaurant i connexió amb un centre comercial
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Central Hotel





Opinions
5,8 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Suite, diversos llits

Suite, diversos llits
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Ventilador de sostre
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per cable
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Opp Jhandewala park, (Underground parking) Aminabad, Lucknow, UP, 226018
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

IIDM ECO CENTRE
IIDM ECO CENTRE
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
Preu actual: 15 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 100.00 INR per adult i 100 INR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 25.00 INR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Les parelles que desitgin compartir l'habitació han de presentar una còpia de l'acta de matrimoni
L’allotjament també es coneix com a
Central Hotel Lucknow
Central Lucknow
Central Hotel Hotel
Central Hotel Lucknow
Central Hotel Hotel Lucknow
Preguntes freqüents
Opinions: Central Hotel
Opinions
5,8
5,6/10
Neteja
6,4/10
Personal i servei
5,0/10
Comoditats
5,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
10 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Rahul
Viatge en grup
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rahul
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Shaw
Viatge en grup
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Shaw
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Ayez
Viatge en família
6 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ayez
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohd
Viatge de negocis
12 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Mohd
Estada d’1 nit (des. 2023)
2/10, Horrible
Basant
3 de nov. de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Basant
Estada d’1 nit (nov. 2023)
6/10, Acceptable
Subrata
Viatge en família
21 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Subrata
Estada de 2 nits (maig 2023)
2/10, Horrible
Mohammad
17 de febr. de 2023
Mohammad
Estada d’1 nit (febr. 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
18 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
1 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Sudip, Manchester
Viatge en família amb nens petits
4 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sudip
Estada de 2 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Efenty
19 de gen. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Efenty
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Chris, UK
16 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chris
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Murali, Sivakasi
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Murali
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
valerie, quebec
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
valerie
Estada de 2 nits (jul. 2018)