Hôtel La Source
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Basílica de la Nostra Senyora del Roser
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel La Source





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica

Habitació doble bàsica
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

8 rue Docteur Boissarie, Lourdes, 65100
Sobre aquest allotjament
Hôtel La Source
Allotjaments similars

L'Atelier-T2 near the Wifi-Parking center
L'Atelier-T2 near the Wifi-Parking center
- Cuina
- S'admeten animals
- Microones
- Sala d’estar/menjador
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.30 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 6.00 EUR per adult i 6.00 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 60.00 EUR per vehicle l'anada i la tornada.
- Dipòsit pels animals de companyia: 50.0 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Source Lourdes
Hôtel Source
Source Lourdes
Hôtel La Source Hotel
Hôtel La Source Lourdes
Hôtel La Source Hotel Lourdes
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hôtel La Source
8,6
Excel·lent
8,8
Neteja
8,8
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,6
Respecte al medi ambient
8,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
5 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Vittorio
Viatge en parella
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vittorio
Estada de 4 nits (maig 2024)
8/10, Bo
jorge
Viatge en família
10 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bom hotel, com ótima localização.
jorge
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
Virginia
7 de maig de 2024
Virginia
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Camilla
Viatge en grup
30 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Camilla
Estada de 3 nits (maig 2023)
8/10, Bo
Caterina
10 d’abr. de 2023
Caterina
Estada de 3 nits (abr. 2023)
6/10, Acceptable
Sybil
24 de jul. de 2022
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sybil
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Jacques
13 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfait de notre séjour
Jacques
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
JOCELYNE
21 de maig de 2022
JOCELYNE
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Jean-Claude
Viatge en parella
19 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Claude
Estada de 4 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Miguel Angel
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Miguel Angel
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Pertti
9 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
OK
Pertti
Estada d’1 nit (ag. 2021)
4/10, Deficient
MANUEL
Viatge en família
8 d’ag. de 2021
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
MANUEL
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
28 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Gregory
Viatge en grup
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Impeccable
Gregory
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
rene
4 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rene
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
SANDRINE
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SANDRINE
Estada de 2 nits (maig 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Marcel
6 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcel
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
isabelle
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
isabelle
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
valeria
29 d’ag. de 2018
viaggio di 4 coppie di amici
valeria
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
2 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good Hotel
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de jul. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Kat, Manila, Philippines
25 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kat
Estada de 2 nits (jul. 2018)








