Wilshire Orange Hotel

Allotjament de 2.0 estrelles
Hotel a Los Angeles, molt a prop de Museu de l'Automòbil Petersen

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Wilshire Orange Hotel

Exterior
Exterior
Punt d'interès
Balcó
Habitació doble estàndard | 1 dormitori, wifi gratuïta i roba de llit

Serveis populars

  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions

Habitació individual econòmica, 1 llit individual, bany privat

El més destacat

Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Microones
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació doble estàndard

El més destacat

Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Microones
  • 13 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació doble, bany compartit

El més destacat

Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Microones
  • 11 metres quadrats
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació individual econòmica, 1 llit doble, bany compartit

El més destacat

Calefacció
Frigorífic
Televisor
Dormitoris
Microones
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
6060 West 8th Street, Los Angeles, CA, 90036

Què hi ha als voltants

  • Museu de l'Automòbil Petersen - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Museu d'Art del Comtat de Los Angeles - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Museu de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • The Grove - 3 minuts en cotxe - 1.9 km
  • Universal Studios Hollywood - 12 minuts en cotxe - 11.1 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Glendale: 15 min en cotxe
  • Estació de metro de Wilshire/Western: 5 min en cotxe
  • Los Angeles, Califòrnia (LAX-Aeroport Internacional de Los Angeles): a 45 min en cotxe

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬10 minuts a peu
  • ‪Fanny's - ‬5 minuts a peu
  • ‪Starbucks - ‬6 minuts a peu
  • ‪Meyers Manx Cafe - ‬2 minuts a peu
  • ‪Rocco's Neighborhood Pizza - ‬10 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Wilshire Orange Hotel

Hotel amb Museu de l'Automòbil Petersen a prop
Wilshire Orange Hotel, amb Museu de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques i Museu d'Art del Comtat de Los Angeles a poca distància, té molt per oferir. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Característiques de l'habitació
A Wilshire Orange Hotel, totes les habitacions tenen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Frigorífics i microones
  • Calefacció i servei de neteja limitat

Idiomes

Anglès.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Per a famílies

  • Frigorífic a l'habitació
  • Microones a l'habitació

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (disponibilitat limitada)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Sense ascensor (allotjament d'una planta)

Més serveis

  • 1 edifici
  • 2 plantes
  • Construït l'any 1928

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
  • Banyera o dutxa
  • Tovalloles

Entreteniment

  • Televisor

Menjar i beguda

  • Frigorífic
  • Microones

Altres

  • Calefacció

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 11:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.

Instruccions especials d’entrada

Un adulto mayor de 18 años (edad incluida) deberá asumir la responsabilidad de esta reserva.
Els clients rebran un correu electrònic 24 hores abans de l'arribada amb instruccions per fer l'entrada. rebuda de l'amfitrió.
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 24 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Si tens previst arribar més tard de les migdia, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

L'amfitrió et rebrà

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

L’allotjament també es coneix com a

Wilshire Orange Hotel Los Angeles
Wilshire Orange Hotel
Wilshire Orange Los Angeles
Wilshire Orange
Wilshire Orange Hotel Hotel
Wilshire Orange Hotel Los Angeles
Wilshire Orange Hotel Hotel Los Angeles

Preguntes freqüents

Wilshire Orange Hotel accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a Wilshire Orange Hotel?

En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Wilshire Orange Hotel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 11:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a Wilshire Orange Hotel?

Registre de sortida: 11:00.

On es troba Wilshire Orange Hotel?

Aquest hotel és a Mid-Wilshire, a menys de 10 min a peu de les atraccions següents: Museu de l'Automòbil Petersen, Museu d'Art del Comtat de Los Angeles i Museu de l'Acadèmia de les Arts i les Ciències Cinematogràfiques. The Grove i Universitat del Sud de Califòrnia també són a menys de 10 km.

Opinions: Wilshire Orange Hotel

Opinions

5,4
Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 43 opinions
Puntuació 8: Bo. 8 de 43 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 8 de 43 opinions
Puntuació 4: Deficient. 9 de 43 opinions
Puntuació 2: Horrible. 12 de 43 opinions

5,8/10

Neteja

5,8/10

Personal i servei

4,4/10

Comoditats

5,0/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

5,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

Tomer

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
You can’t beat this price. Shared bathroom is ok. Again for the price is as good as it gets. Bring your own bed sheets.
Estada de 16 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

Jon-Paul

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 28 nits (gen. 2025)

2/10, Horrible

James

Viatge de negocis
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

NO HOT WATER, WE LEFT AND ARE WAITING ON REFUND

We left after the first night as there was no heat or hot water. The manager Julian was supposed to cancel the reservation so that we could be refunded the final six nights as we'd booked for a week as we were unable to through Hotels.com and he never did! Still waiting for our refund of six nights plus the $150 deposit he insisted on at check in. He is rude on the phone and keeps hanging up on me or not answering when I call. The worst hotel experience I have had in my life STAY AWAY this place is a total dump, holes in the door, no hot water and the guy who runs it is shady. I cannot believe this place is even listed here it takes all credibility away from your site.
Estada de 7 nits (març 2025)

8/10, Bo

stephen

Estada de 7 nits (ag. 2024)

2/10, Horrible

Ronald

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This was the worst experience. Booked the room for 2 weeks. 438pm booked starting the day of. I contact Orange and the manager says he could not meet me to check in until 10pm. I text him at 830ish to confirm he can make it on time. He never responds to my call or text. I show up 945pm. He shows up at 1035pm and brings me through a f’d up looking building to a room that is next to an old lady who is telling us we are evil and the devil. I’m thinking.,,oh sht…this is going to be a hell of a 2 week stay. He opens the door and this room has a twin bed with a night stand…room measuring about 55 sq ft maybe. But, the size was not as bad as the visual…oh man…it was not pleasant and not acceptable and the wrong advertised room. He agrees and says he will cancel the booking and refund my money…in short.,,he dodged Expedias calls and emails. Doges my calls and texts. Couldn’t get my refund without confirmation from the property,,,after communication with Expedia…they finally gave me my refund. Hmmm.,,not cool.,,not happy about it still. Scamming thieves…
Estada de 11 nits (jul. 2024)

10/10, Excel·lent

DeAndre

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 11 nits (abr. 2024)

10/10, Excel·lent

Jeronn

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (abr. 2024)

6/10, Acceptable

Stphen

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
This is definitely a budget place to stay. It was more like renting a room with private bath in a building then a hotel. The place was clean and the manager accommodating to meet me at the hotel when I arrived at 3AM to check me in. The cold-water spigot in the shower did not work making for a very hot and weak shower. The bathroom mirror was over the toilet instead of the sink because of the way the bathroom is laid out. The walls were blank, not one picture and no waste basket in the room. The bathroom had a very small waste basket. There were no towel racks. Half way through the week I ask house keeping to change my bed sheets and she refused.
Estada de 5 nits (abr. 2024)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Six days that I can’t get back.

Upon arrival, the hotel manager was not on the property, had to wait almost a hour for the manager to arrive. As we got our room, it was not sanitary, dust are everywhere and on everything, the carpet feels as if it hasn’t been properly washed in a while. TV doesn’t work, microwave keeps blowing fuse, and there was an extension cord that’s got every appliances plugged in right by the window curtain, creating a potential fire hazard. Bathroom is shared with everybody, it’s not sanitary as well, black mold on corner of the ceiling in bathroom. Also we were not informed that the property’s roof was going under construction, workers making a lot of noises on the roof in the room we were staying at, would go on all day until almost 9pm. There’s also smell of smoking lingering from the room next to the room we stayed in despite the policy explicitly stated no smoking, and that there is a $250 fine for doing so. If you’re short on money, and need a place to escape, this place might be for you but be wary of the review I’m leaving here for future renters. Would not ever come back here again.
Estada de 6 nits (nov. 2023)

2/10, Horrible

Genee

Viatge en família amb nens petits
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nothing
Estada de 5 nits (oct. 2023)

6/10, Acceptable

Diane

Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
The TV was outdated the bathroom shower water was dripping and shooting everywhere housekeeping was friendly. I would recommend this hotel location.
Estada de 7 nits (set. 2023)

4/10, Deficient

Emery

Viatge en parella
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
We went to check in and no one was in the property, that’s fine, things happen. We called the number, it was for the “main” office the lady was nice, she got in contact with the person in charge of checking in, they told us to wait 20min. 20 min passed, 30, 40 & by the 50min I called back. She called the manager again & he said he would be there but didn’t give her a time. We told her we still had errands to do & wanted to eat. We had a long day after traveling. She said it was fine as long as we check in before midnight. We left,we’re waiting for food (luckily only 15min drive away) & we get a call from the manager that he’s there and no one is there to check in. We told him that we left cuz they told us as long as we check in before midnight we should be good. He said he couldn’t wait & either we go now or cancel the whole thing. What?! Cancel the whole stay & try to scramble for a room for 8days?! We rushed over there, he did apologize for the wait but he also said we had to check in by appointment. That it said so in the email. We told him we never received an email, he said that sometimes that happens & it wasn’t the first time time happens or it wouldnt be the last either. Fine we got the check in process done he takes us to the room & omg! The shower didn’t even have a shower head, the water that came out of that was like a tiny skinny stream of water. There was a door in the bathroom that freaked us out. The area is nice but the room was ugly. We check out in the morn
Estada de 7 nits (jul. 2023)

6/10, Acceptable

Brian

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja

Does what it says on the tin

It’s a very old building of small apartments. The decor is very old but if you just need a bed and shower that works, it will do the job. Could use better light exclusion under the door and better curtains and locks. Parking is tricky so be careful to read street signs. Good location.
Estada de 7 nits (juny 2023)

2/10, Horrible

Jordan

Què no li ha agradat: Personal i servei
This hotel is managed by the same folks at Del Flores Hotel in Beverly Hills. When I tried to check in to my room there was nobody on the site to register me. When I called the telephone number on the locked Manager's door and I was told that the manager could come in an hour and half. I was given no information about this check in process. I ended up staying at Sure Stay on Beverly Blvd, clean and cheap and light breakfast included. Plus the bonus of an actual desk to check in! I noticed many options in this area around Fairfax & Beverly Blvd. I would avoid Wilshire Orange Hotel or Hotel Del Flores. Poorly managed and insalubrious places. Keep looking around
Estada de 7 nits (març 2023)

6/10, Acceptable

Sara

Què li ha agradat: Neteja
Overall glad I stayed here, though it was far from perfect. Location is excellent for the price: safe, mostly quiet, convenient. I liked the quirky 1928 building, MCM decor, and good neighborhood. But not everything is going to work well if you’re paying half what other places in the area charge: you can expect issues with things like appliances, heating/cooling, shower, wifi, etc. Plus the manager is not on site and hard to get ahold of if issues do arise (and like I said, they will). Kind of an old school inn setup, not at all a standard chain hotel vibe. Ultimately, up to you to decide if it’s worth it to you to deal w/that stuff in order to safely stay in a great location for way less. I stayed here for a week and lived to tell the tale, so if you’re on a budget and not fussy, go for it. (If you can afford to pay way more, why would you be looking at this hotel?) Enjoy your adventure either way…

8/10, Bo

Viatger verificat

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
This is a modest place, and not the cleanest carpet however I knew that going in. The location makes it all worthwhile. And, the other guests were quiet so I slept well. And, a great hot shower.
Estada de 5 nits (set. 2022)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions

Depressing

The shared bathroom was way below cleaning standards and there was only hot running water from the shower.. no cold water. The sink and bath and floor there were grubby. There was one towel given from Sunday to the following Saturday and sheets were only changed then so thats nearly a whole week without a clean towel. The curtains have never seen a washing machine in years and there are dangerous structural cracks on the balcony floor. The owner was there on arrival as i had phoned prior to my arrival but there is no replies to any text messages as with other hotels. No friendliness or charm. The good thing about The Wilshire Orange was the leafy green street it was on and the surrounding location. The room has a small fridge a microwave and netted window protection for mosquitoes. There is no air conditioning as such but a big plug in fan. in comparison was also very good for LA as most hotels advertise incredibly high prices. There are major improvements that need doing and if its just a bed and location then this place might suit a certain type of traveller on a budget. But overall the shared bathroom totally let this place down. A renovation or a good scub down urgently required here. No one mans reception and there are no Visiting Times displayed just phones numbers. The manager took well over an hour to arrive when i needed help. All the plastic chairs outside on the patio were also filthy dirty and remaining chairs were all dumped and broken.
Estada de 7 nits (set. 2022)

2/10, Horrible

??

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
いい加減な対応、でもロケーションは良いです。
Estada de 5 nits (abr. 2022)

2/10, Horrible

Mpiaka

Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Room smells so bad
Estada de 7 nits (set. 2021)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Viatge de negocis, Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dear Escopedia, When we choose to travel with you, we trust you I was surprised at the hotel, could not sleep one night, I was sitting on the chair,, In the morning I called and told them I was leaving Because it is very dirty and unfit for human habitation I crashed into such a hotel in Los Angeles My eyes got infected by insects Very dirty hotel, they are very rude and rude Please get them out of your group I request you to return the amount of the reservation and the amount of 150 dollars that was deducted from me What's wrong, I didn't know it was dirty Thank you for your cooperation Huda Aljbara
Estada de 6 nits (jul. 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
My entire stay at the Wilshire Orange Hotel was very pleasant. And the Manager and staff provided excellent service, which made it a memorable experience!
Estada de 6 nits (maig 2021)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (des. 2019)

10/10, Excel·lent

Charles

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 7 nits (set. 2019)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
サ-ビスとバスルウムが悪い
Estada de 7 nits (jul. 2019)

2/10, Horrible

Viatger verificat

Estada de 25 nits (març 2019)