Hotel Doral Apucarana
Hotel a Apucarana amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Doral Apucarana





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit doble

Habitació doble Comfort, 1 llit doble
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Ventilador
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
El més destacat
Televisor
Dormitoris
Ventilador
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bidet
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bidet
Per cable
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit doble

Habitació doble Deluxe, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
El més destacat
Televisor
Ventilador portàtil
Dormitoris
Bany privat
Per cable
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

R. Osório Ribas de Paula 90, Apucarana, Parana, 86800-140
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Royal Plaza
Hotel Royal Plaza
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.6 de 10, Excel·lent, 53 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Doral Apucarana Hotel
Hotel Doral Apucarana Apucarana
Hotel Doral Apucarana Hotel Apucarana
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Doral Apucarana
Opinions
8,0
Molt bo
8,6/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
BEATRIZ
Viatge en parella
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
BEATRIZ
Estada de 2 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Extremamente decepcionante
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andre
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andre
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Marcos
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marcos
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Darci
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Darci
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Marcos paulo
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marcos paulo
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Alexander
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Doral
Alexander
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
Caetano
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Caetano
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Juninho
7 de març de 2025
Juninho
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Judite
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Judite
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Gizelly Souza
1 de març de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gizelly Souza
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Joao
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joao
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Artur
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Artur
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Aparecida
Viatge en família
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aparecida
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
10 de febr. de 2025
Anne
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NIKE
Viatge en família
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
NIKE
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Alexsandro
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Alexsandro
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Karen
1 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Melhorem
Karen
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Gracielly
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Gracielly
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Elisabete
Viatge en grup
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Simples e satisfatório
Elisabete
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Vagner Alexandre
22 de gen. de 2025
Vagner Alexandre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Anselmo
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Anselmo
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
PAMELA
2 de gen. de 2025
PAMELA
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mauro
25 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mauro
Estada de 3 nits (des. 2024)