Golden Ingá Hotel
Hotel a Maringá amb esmorzar gratuït i un gimnàs
Galeria de fotos de l’allotjament Golden Ingá Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 64 €
taxes i impostos inclosos
3 de nov. - 4 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Room Executive

Room Executive
Carregar totes les fotos de: Apartament superior

Apartament superior
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Apartament Deluxe

Apartament Deluxe
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Ventilador
Cortines opaques
Bany privat
Minibar
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

RUA NEO ALVES MARTINS. 2398, Maringá, 87013-060
Sobre aquest allotjament
Golden Ingá Hotel
Allotjaments similars

Hotel Deville Business Maringá
Hotel Deville Business Maringá
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 596 opinions
Preu actual: 66 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament cobert amb assistència: 30.00 BRL per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 80.00 BRL per allotjament per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Golden Ingá Apart Hotel MARINGA
Golden Ingá Apart MARINGA
Golden Ingá Apart
Golden Ingá Hotel MARINGA
Golden Ingá MARINGA
Golden Ingá Apart Hotel
Golden Inga Suíte Hotel
Golden Ingá
Golden Ingá Hotel Hotel
Golden Ingá Hotel Maringá
Golden Ingá Hotel Hotel Maringá
Preguntes freqüents
Opinions: Golden Ingá Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Andréa
16 de jul. de 2025
Andréa
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Marcio Roberto
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Marcio Roberto
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Ivano
Viatge en grup
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ivano
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
JULIO CESAR DO
Viatge de negocis
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JULIO CESAR DO
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
husni
7 de juny de 2025
husni
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Patricia
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Patricia
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
IGNEZ DE
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IGNEZ DE
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marçal
Viatge de negocis
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Marçal
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JULIO CESAR DO
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JULIO CESAR DO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Italo Cassio
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Italo Cassio
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
23 d’abr. de 2025
Lucas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Lucas
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Lucas
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JULIO CESAR DO
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JULIO CESAR DO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sandra
15 d’abr. de 2025
Sandra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
JULIO CESAR DO
Viatge de negocis
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
JULIO CESAR DO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Eder
Viatge de negocis
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eder
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Paula
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paula
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alan
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alan
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Lev
Viatge de negocis, Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lev
Estada de 4 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
DANTE J P
Viatge en família
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
DANTE J P
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Jose
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 5 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
jorge luis
Viatge de negocis
6 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
jorge luis
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Gerhard, Nuernberg
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerhard
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
José
Viatge de negocis
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
José
Estada de 2 nits (gen. 2025)








