Sterling Lonavala
Hotel per a famílies amb servei d'aparcament amb assistència gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Sterling Lonavala





Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica

Habitació clàssica
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Estudi en suite júnior
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Televisor
Cortines opaques
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Classic Room
Privilege Suite
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

107, Khatri Park, Near Manshakti Kendra, Opp: Valvan Dam, Mawal, Maharashtra, 410401
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Meritas Countryside Resort - Lonavala
Meritas Countryside Resort - Lonavala
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.0 de 10, Molt bé, 100 opinions
Preu actual: 35 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 2122 INR per adult
- Sopar de gala de la nit de Cap d'Any (31 de desembre): 1060 INR per nen (6-12 anys)
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 1000 INR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
Lonavala Under Over
Lonavala Under Over Hotel
Lonavala Under Over Sterling Holidays RESORT
Under Over Sterling Holidays RESORT
Lonavala Under the Over A Sterling Holidays RESORT
Sterling Lonavala Hotel
Lonavala Under The Over
Sterling Lonavala Hotel
Sterling Lonavala Mawal
Sterling Lonavala Hotel Mawal
Preguntes freqüents
Opinions: Sterling Lonavala
Opinions
6,8
7,8/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
20 de gen. de 2024
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Tabbussum
28 de nov. de 2023
Tabbussum
Estada d’1 nit (nov. 2023)
2/10, Horrible
Vivek, Mumbai
8 d’ag. de 2017
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Absolute wastage of money and time...
Vivek
Estada d’1 nit (ag. 2017)
2/10, Horrible
Krishnakant
4 de juny de 2017
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krishnakant
Estada de 2 nits (maig 2017)
4/10, Deficient
Viatger verificat
21 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
For the price best avoided
Viatger verificat
2/10, Horrible
Viatger verificat
10 de febr. de 2016
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Worst place to stay
Viatger verificat
8/10, Bo
David, Bath
31 de gen. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David
10/10, Excel·lent
peter, USA
12 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
peter
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
8/10, Bo
peter, USA
12 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Great Service
peter
2/10, Horrible
Swati, Mumbai
10 de des. de 2015
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Review of hotel Under the Over
Swati
10/10, Excel·lent
Shreejeet, New Delhi
25 de set. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Service, Good Food and Peaceful Environment
Shreejeet
6/10, Acceptable
pankaj, Mumbai
9 d’ag. de 2015
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Comfortable & enjoyed lot it worth to stay
pankaj
6/10, Acceptable
Nita, Mumbai
9 de jul. de 2015
Què no li ha agradat: Personal i servei
Nita
8/10, Bo
Amit, Pune
30 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfied
Amit
6/10, Acceptable
Ashwath, Sydney
12 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
A decent stay
Ashwath
10/10, Excel·lent
naomi
28 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
naomi
8/10, Bo
Vibhav, Gurgaon
21 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Guest friendly staff and nice service.
Vibhav
8/10, Bo
Shailesh, Mumbai
21 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Value for Money
Shailesh
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 d’ag. de 2014
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Nice location, no view
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’ag. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Nice Hotel far from busy city
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Suresh , bangalore
20 de jul. de 2014
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Decent place if u have low budget
Suresh
8/10, Bo
Prasad, Mumbai
25 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Well Maintained Hotel
Prasad
8/10, Bo
Mandar, Mumbai
24 de juny de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Value for money stay
Mandar
6/10, Acceptable
Kulamitra, London
22 de des. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació