Nero North
Hotel de platja amb 2 piscines a l'aire lliure i spa complet
Galeria de fotos de l’allotjament Nero North





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe

Suite Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 2 dormitoris

Suite familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Balcó o pati
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Mininevera
Televisor LED
2 Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite exclusiva, 3 dormitoris, piscina privada

Suite exclusiva, 3 dormitoris, piscina privada
El més destacat
Balcó o pati
Menjador independent
Sala d'estar
Mobiliari individual
Decoració individual
Piscina privada
Aire condicionat
Cuina
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

North Beach, Gili Trawangan, West Nusa Tenggara, 83352
Sobre aquest allotjament
Nero North
Allotjaments similars

Kardia Resort Gili A Pramana Experience
Kardia Resort Gili A Pramana Experience
- Platja privada
- Piscina
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
9.4 de 10, Excepcional, 116 opinions
Preu actual: 75 €
taxes i impostos inclosos
18 de nov. - 19 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 500000.0 IDR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-23:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Nero North Hotel
Nero North Gili Trawangan
Nero North Hotel Gili Trawangan
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Nero North
9,6
Magnífic
9,6
Neteja
8,0
Comoditats
9,8
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
amale
Viatge en família
14 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
amale
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família
13 d ’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best place to stay on Gili T
Daniel
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jung eun
13 d’ag. de 2025
Jung eun
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Torben
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Torben
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Oriane
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour parfait !


Oriane
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Renee
16 de jul. de 2025
Renee
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Melisa
Viatge en grup
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Melisa
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lone
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lone
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel, staff & location



Dean
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ShinJae
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
만족합니다
ShinJae
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
JAESEUNG
Viatge en família
25 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
좋음. 다시 묵을 의사 있음
JAESEUNG
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Joanna
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joanna
Estada de 4 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Ahmed
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmed
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Merryl
Viatge en família
1 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Merryl
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Soyoung
Viatge en família
26 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Soyoung
Estada de 3 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Maureen
Viatge en grup
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maureen
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
ShinJae
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다시 가고 싶은곳
ShinJae
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Seongdeok
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Seongdeok
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Elina
Viatge en grup
10 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elina
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Tanja
29 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tanja
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Mattia, Domat Ems
Viatge en parella
28 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mattia
10/10, Excel·lent
Hyung
Viatge en grup
17 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyung
Estada de 3 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Søren
Viatge en família
17 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Søren
Estada de 4 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Gitte
Viatge en grup
9 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gitte
Estada de 3 nits (gen. 2023)








