Hotel Lellmann
Hotel amb 3 restaurants i a prop de l'atractiu següent: Castell de Thurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lellmann





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 197 €
taxes i impostos inclosos
27 de des. - 28 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó (sunny side)

Habitació doble, balcó (sunny side)
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, balcó, vistes al riu

Habitació doble, balcó, vistes al riu
El més destacat
Balcó
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Per cable o per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Alte Moselstrasse 36, Loef, RP, 56332
Sobre aquest allotjament
Hotel Lellmann
Allotjaments similars

Hotel Heinz
Hotel Heinz
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.0 de 10, Fantàstic, 66 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 7.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per estada.
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Alemanya. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lellmann
Hotel Lellmann Loef
Lellmann
Lellmann Loef
Hotel Lellmann Loef
Hotel Lellmann Hotel
Hotel Lellmann Hotel Loef
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Lellmann
8,0
Molt bo
8,8
Neteja
8,4
Ubicació
8,2
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
3 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (set. 2025)
4/10, Deficient
Geert
21 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Geen prijs kwaliteit
Geert
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
14 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Volker
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Moseltour
Volker
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jörg
Viatge de negocis
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jörg
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ashley
18 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ashley
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Stephan
17 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephan
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Knud
Viatge en família
31 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Knud
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Sven-Orjan
Viatge en família
30 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sven-Orjan
Estada d’1 nit (maig 2022)
6/10, Acceptable
Anatol
Viatge de negocis
22 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Anatol
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Norbert
28 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gutes Hotel
Norbert
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
1 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2019)
8/10, Bo
Jessie
22 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
goed hotel met lekker eten.
Jessie
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Jørgen Wasmann
31 d’ag. de 2018
Jørgen Wasmann
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Britta
24 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vandre ferie for par
Britta
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Astrid
2 de maig de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Séjour agréable mais pas grâce à l'hotel
Astrid
10/10, Excel·lent
Susan
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Touring
Susan
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Es geht auch freundlich, danke.
Viatger verificat
Estada de 5 nits (nov. 2017)
6/10, Acceptable
angi, Kassel
3 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
In die Jahre gekommenes Hotel mit Moselblick
angi
Estada de 2 nits (set. 2017)
8/10, Bo
Helga
27 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
God belliggenhed ved Mosel
Helga
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Ole Christian
26 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helt supert
Ole Christian
Estada d’1 nit (juny 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
4/10, Deficient
Viatger verificat
30 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei








