Hostal Ribas
Hostal amb una terrassa superior, molt a prop de Platja de Lloret de Mar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hostal Ribas





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 59 €
taxes i impostos inclosos
19 de juny - 20 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LED
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Un assecador de cabells
Bany privat
Televisió digital
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

C/ Sènia del Barral 26, Lloret de Mar, 17310
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sweet Lloret Suites
Sweet Lloret Suites
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de neteja
9.0 de 10, Fantàstic, 33 opinions
Preu actual: 130 €
taxes i impostos inclosos
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.66 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 17 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 6 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 15 EUR per nit.
- La caixa forta està disponible a l'habitació per un càrrec addicional.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Número de registre de l’allotjament: HG-000781
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
D'acord amb la política de l'allotjament, no s'accepten reserves de grups per celebrar esdeveniments o festes, inclosos els comiats de solter
L’allotjament també es coneix com a
Hostal Ribas Hostel Lloret de Mar
Hostal Ribas Hostel
Hostal Ribas Lloret de Mar
Hostal Ribas
Hostal Ribas Lloret De Mar, Costa Brava, Spain
Ribas Lloret de Mar
Spain
Costa Brava
Hostal Ribas Hostal
Hostal Ribas Lloret De Mar
Hostal Ribas Hostal Lloret de Mar
Preguntes freqüents
Opinions: Hostal Ribas
Opinions
8,6
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
12 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great spot and service
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
8/10, Bo
Hendrik
1 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrik
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
norman
20 de jul. de 2023
norman
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Mélissa
14 de maig de 2023
Mélissa
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Aurora
Viatge en grup, Viatge en família
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Superbe accueil


Aurora
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
J FRANCOIS
Viatge en família
25 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Très bon rapport qualité prix
J FRANCOIS
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Pedro Edo
Viatge en parella
13 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Pedro Edo
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
Heini
14 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Heini
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Montse
12 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agradable estancia
Montse
Estada de 2 nits (oct. 2020)
10/10, Excel·lent
eva, vacarisses
Viatge en parella
7 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
eva
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
GILLES
Viatge en grup
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GILLES
Estada de 2 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Robin
3 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Au top
Robin
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Ksenija
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great location, smart planning
Ksenija
Estada de 7 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Noureddine
9 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Il faut y aller
Noureddine
Estada de 4 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Anissa
14 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour en couple
Anissa
Estada de 5 nits (jul. 2019)
2/10, Horrible
Pablo
1 de jul. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Ya son ganas de fastidiarlo...
Pablo
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
18 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
LAICH
31 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel super ! Et personnels au top.
LAICH
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Hanka
11 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hanka
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2018)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets