Hotel Baita della Luna
Hotel a la muntanya a Livigno amb aparcament gratuït i connexió amb un centre comercial
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Baita della Luna





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Per satèl·lit
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Via Pontiglia 279, Livigno, SO, 23041
Sobre aquest allotjament
Hotel Baita della Luna
Allotjaments similars

Hotel Posta
Hotel Posta
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
8.8 de 10, Excel·lent, 187 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 2.00 EUR per persona i per nit, fins a 7 nits com a màxim. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 16 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Baita della Luna Livigno
Hotel Baita della Luna
Hotel Baita della Luna Livigno
Baita della Luna
Hotel Baita della Luna Hotel
Hotel Baita della Luna Livigno
Hotel Baita della Luna Hotel Livigno
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Baita della Luna
8,4
Molt bo
8,6
Neteja
10
Ubicació
8,6
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
8,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Vivaldino
Viatge en família
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Razoável
Vivaldino
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
baroni
Viatge en parella
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
baroni
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Marco Luigi
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco Luigi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
renato lodovico
Viatge en parella
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
renato lodovico
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Rikard
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rikard
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
andre
Viatge en grup
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
andre
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
SCHMIDLIN
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
SCHMIDLIN
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Fred
31 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Nice hotel
Fred
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Sabino
24 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sabino
Estada de 2 nits (jul. 2023)
8/10, Bo
Natalina
Viatge en família
16 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Natalina
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Gianna Paola
6 de set. de 2021
Gianna Paola
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Dania
Viatge en família
12 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dania
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
5 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
3 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
4/10, Deficient
Valeria
21 de juny de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Era meglio che la Baita fosse sulla luna...
Valeria
Estada de 6 nits (juny 2021)
8/10, Bo
Silvano
19 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvano
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Giuseppe
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Giuseppe
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
António José
Viatge en família
9 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
António José
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Stephen
24 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
We loved it there
Stephen
Estada de 7 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Dario
26 d’ag. de 2018
Dario
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Peter
7 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeder Zeit gerne wieder!
Peter
Estada de 2 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Andrea
19 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Belvárosi,kellemes szálloda.
Andrea
8/10, Bo
Tore, Stavanger
31 de maig de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació








