Poblat Prehistòric de Panarea - 12 minuts en cotxe - 2.3 km
Cala Junco - 12 minuts en cotxe - 2.3 km
Restaurants
Albergo La Piazza - 3 minuts a peu
Hotel Ristorante ò Palmo - 1 minuts a peu
Da Modesta - 1 minuts a peu
Tesoriero SRL - 1 minuts a peu
Hotel Eunymos - 2 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Oasi
Hotel de 4 estrelles amb Port de Panarea
a prop
Hotel Oasi, amb Platja de Calcara i Cala de Zimmari a poca distància, ofereix un esmorzar d'estil bufet gratuït, una terrassa superior i un jardí. Per descansar i relaxar-te, visita la banyera d'hidromassatge. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs servei de bugaderia i tintoreria a la teva disposició.
També trobaràs avantatges com ara els següents:
Assistència turística i per a la compra d'entrades, magatzem d'equipatge i allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A Hotel Oasi, totes les habitacions presenten comoditats com ara patis moblats i aire condicionat. També s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre els serveis i les instal·lacions extres, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen capçals de dutxa tipus cascada i bidets
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament no disponible a les instal·lacions
Menjar i beguda
Esmorzar d'estil bufet gratuït disponible cada dia de 08:00 a 10:00
Activitats
Piscina d'hidromassatge
Comoditats
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció durant un horari limitat
Serveis per als clients
Assistència turística o per a la compra d'entrades
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Exterior
Gandules de piscina
Jardí
Terrassa superior
Accessibilitat
Sense ascensor
Més serveis
Allotjament lliure de fum
Serveis de l’habitació
Dormitori
Es proporcionen llençols
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells
Bany privat
Bidet
Capçal de la dutxa tipus cascada
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor de pantalla plana amb canals digitals
Menjar i beguda
Minibar
Servei d'habitacions limitat
Altres
Aire condicionat
Caixa forta
Telèfon
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Instruccions especials d’entrada
L'horari de la recepció és el següent: 07:00-22:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Mètodes d’accés
Recepció (horari limitat)
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
1 en total (fins a 5 kg per animal de companyia)
S'apliquen restriccions; contacta amb l'allotjament mitjançant el número que trobaràs a la confirmació de la reserva per a més informació
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
Un nen de fins a 4 anys pot allotjar-se de manera gratuïta sempre que no es necessitin llits addicionals.
No hi ha llits addicionals disponibles
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: IT083041A1KEHIQK5R
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Oasi Panarea
Oasi Panarea
Hotel Oasi Hotel
Hotel Oasi Lipari
Hotel Oasi Hotel Lipari
Preguntes freqüents
Hotel Oasi accepta animals de companyia?
Sí, aquest allotjament admet animals de companyia (1 com a màxim) que pesin fins a 5 kg cadascun.
Quant costa aparcar a Hotel Oasi?
En aquest allotjament no s'ofereix aparcament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Oasi?
Hora d'inici del registre d'entrada: 13:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 22:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Oasi?
Registre de sortida: 11:00.
On es troba Hotel Oasi?
Aquest hotel a Lipari es troba centre de la ciutat i a menys de 2 km de les atraccions següents: Port de Panarea, Platja de Calcara i Cala de Zimmari. Poblat Prehistòric de Panarea i Cala Junco també són a menys de 3 km.
Opinions: Hotel Oasi
Opinions
8,4
Molt bo
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 9 de 20 opinions
10-Excel·lent
9
Puntuació 8: Bo. 8 de 20 opinions
8-Bo
8
Puntuació 6: Acceptable. 2 de 20 opinions
6-Acceptable
2
Puntuació 4: Deficient. 0 de 20 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 1 de 20 opinions
2-Horrible
1
8,6/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
6,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
4,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8/10, Bo
Carlo
Viatge en parella
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ein sehr schönes Hotel mit einem tollen Garten und Pool! Sehr schöne Liegeplätze ! Schade ist das Frühstück kaum Auswahl und ungekühlt !
Ab 8-10h Frühstück Zeit aber 8.30h war noch nicht viel da hat zirka 1h gedauert bis man etwas frühstücken konnte! Verstehe das Konzept nicht ganz da es eine schöne Outdoor Küche gibt aber kein Omelett oder Ähnliches angeboten wird auch für Kaffee muss ständig in das Hauptbau gelaufen werden! Aber trotzdem würden wir es weiterempfehlen,da alle sehr bemüht sind und es eine Insel ist und es bestimmt nicht einfach ist dort ein Hotel zu führen!
Carlo
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Edoardo
15 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Panarea al TOP
Tutto fantastico. Ripeterò l'esperienza
Edoardo
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
6 de set. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Eileen
24 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy moments!
Fabulous resort! Very clean! Giorgio the manager and all his staff made all the difference. From his welcoming smile to the very minute details! He was always around making sure everyone there was having a great time ! The restaurant da Pina was absolutely delicious! If we go back to Panarea we are definitely stopping at Hotel Oasis!
Eileen
Estada de 3 nits (jul. 2019)
6/10, Acceptable
Tim, Brisbane, QLD, Australia
31 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Before arrival, I was given no notification that there would transportation to the hotel from the port. The hotel isn’t far from the port, but when you are walking with baggage it can be quite difficult to get to the hotel as you have to constantly dodge golf carts and scooters in the tight alleyways. The room I was given was close to the entrance gates and I could the roar of scooter engines regularly, even late at night. It was a noisy room, Passerby voices seemed to be amplified. Its an okay hotel, but I wouldn’t consider it to be a 4-star hotel, it is a 3-star. The hotel I stayed at in Salina was 3-star and it was superior to this hotel. The wi-fi is pathetic, the room had the worst (Most useless) fridge I have ever seen, and the hot water in the shower literally lasts about 2 minutes at best. I didn’t have high expectations of the breakfast though there is nothing really substantial to eat other than cake and croissants.
Tim
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Maurizio
9 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piacevolissimo
Molto bello e curato; giardino bellissimo; transfer gratuito da verso porto e spiagge
Maurizio
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
24 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice stay on Panarea with a garden feel
Friendly staff, nice location, good Italian breakfast.
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
8/10, Bo
Tiziana
22 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour très reposant
Séjour hors-saison où l'île était déserte...et donc super reposante !
Même si la piscine était en travaux (normal, hors-saison...) et la douche pas au niveau du reste, l'hôtel est très agréable (nous étions les seuls aussi :-) ).
Nous n'avons pas pu monter le Stromboli comme prévu car il faut en fait dormir sur place (et nos avions déjà nos nuits réservées à Panarea). A savoir.
sophie
6/10, Acceptable
matilde
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja
Purtroppo non all altezza degli altri anni
4 o 5 volta in questo hotel. Purtroppo non eccezionale cone le altre volte. Al porto sono arrivati con 15 minuti di ritardo, a quel punto eravamo già arrivati in hotel. Ricevimento quasi sempre vuoto. Anche alla sera prima di cena eravamo in 3 persone ad aspettare, ma non si è visto nessuno. Lasciano un numero da chiamare, considerando che la cliente è in maggioranza straniera non possono chiedere di fare una chiamata x loro estera. Acqua della piscina non calda come gli altri anni, infatti poi mi sono ammalata. Visto che era la 4 volta ed era il mio compleanno, potevano lasciare qualcosa in camera. Servizio e attenzione al cliente peggiorato.
matilde
Estada d’1 nit (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Eran
1 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eran
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Elaine
26 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended
It was amazing very well kept hotel with a great swimming pool...
Elaine
Estada d’1 nit (jul. 2017)
8/10, Bo
michael, Brisbane
6 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lazy walk from this Hotel to Herculeum ruins.
Planned to visit Herculeum ruins,this hotel is 50 metres from the entrance.
It's a 750 metre slight uphill walk to the Circumvsuveian rail connecting to Naples central and Pompei.
Staff English speaking on the reception, it looked like the internal of the hotel has recently been renovated to as new. Outside the entry is very non spectacular but inside is good. There is a lift for your luggage but not for you so if your not good with stairs at least get the lower floor.
michael
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de jul. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastic. Wonderful staff.
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Roberto, Bergamo
8 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ottimo hotel con piccoli particolari da migliorare
Ottimo hotel vicino al porticciolo di Panarea. Personale gentile e molto cortese. Leggermente migliorabile la colazione (le brioches non erano fresche)
Roberto
8/10, Bo
Laurent, Marseille
11 de set. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei
Bien mais ...
l’île est superbe, l’hôtel est bien placé avec une belle piscine mais les chambres sont un peu vieillottes au final très cher pour la prestation (mais c'est l'emplacement qui veut peut etre ça) Le petit dej est bien (un peu long)
Laurent
8/10, Bo
Viatger verificat
2 de set. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bel hotel a Panarea..! Ambiance zen et relax
Un bel hotel sur Panarea une ile delicieuse...ambiance calme et zen!
Espace piscine avec jacuzzi tres agreable !
Chambres propres et bien decorees
Possibilite de Venir vous chercher au port lorque vous arrivez.
Seul bemol le petit dejeuner pas digne de ce type d etablissement : personnel deborde tres peu de choix compare a d autres hotels en sicile.
Ex a 9h du matin il n y avait plus de jus d orange ni de pain ni de beurre ni de jambon ...! Pas acceptable
De plus il n y avait pas de table pour tout le monde ... Ce qui est embetant!
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
antonio, napoli
23 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
un albergo rilassante
un albergo nella struttura molto curato sicuramente riposante dove è possibile fare una terapia non solo per la piscina termale ma per gli innumerevoli colori primaverili. Vi ho soggiornato tre giorni forse perche avevano appena aperto, abbiamo avuto qualche piccolo problema per il freddo e per la doccia, ma grazie ad un personale qualificato, cordiale e disponibilissimo tutti i problemi sono stati risolti. Forse la colazione appare un po spartana rispetto all'ambiente ma per il resto tutto ok. Un giudizio tutto sommato positivo.
antonio
8/10, Bo
sue, somerset
9 de maig de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great service
Extremely helpful service and loved the pool after a hard days walking! Not so thrilled by the lack of breakfast! The hotel's restaurant is suppposed to be excellent but the breakfast was very disappointing.