Novotel Lima San Isidro Hotel
Hotel amb servei complet de spa i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Parc El Olivar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Novotel Lima San Isidro Hotel





VIP Access
Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 73 €
5 de jul. - 6 de jul.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
9,6 sobre 10
Magnífic
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals

Habitació estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble

Habitació estàndard, 1 llit doble
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva, 1 llit doble

Habitació executiva, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
També et pot agradar

JW Marriott Hotel Lima
Miraflores
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 251 €
18 de jul. - 19 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Victor Andres Belaunde 198, San Isidro, Lima, LIMA, LIMA 27
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Wyndham Costa Del Sol Lima City
Wyndham Costa Del Sol Lima City
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 1.005 opinions
Preu actual: 60 €
29 de juny - 30 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 76 PEN per adult i 48 PEN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 146 PEN per vehicle (només l'anada, 3 persones com a màxim).
- Càrrec per animals de companyia: 60 PEN per animal de companyia, per nit més un càrrec únic de 100 PEN per la neteja al final de l'estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Número de registre de l’allotjament: 20513215887
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L'horari de la piscina és el següent: 06:00-23:00.
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Novotel Lima
Novotel Lima
Novotel Lima Isidro Hotel Lima
Novotel Lima San Isidro Hotel Lima
Novotel Lima Hotel Lima
Novotel Lima San Isidro Hotel Hotel
Novotel Lima San Isidro Hotel Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Novotel Lima San Isidro Hotel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Uvaldo Rene
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

Uvaldo Rene
Estada de 20 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Cesar
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Cesar
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
JUAN, Mississauga
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Rodolfo, Santiago
21 de maig de 2025
Rodolfo
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
JUAN, Mississauga
Viatge de negocis
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JUAN
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Hani
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hani
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Manjula
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Manjula
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
12 d’abr. de 2025
Allan
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
9 d’abr. de 2025
Allan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Allan
8 d’abr. de 2025
Allan
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge de negocis
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gustavo
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
KENJI
Viatge de negocis
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
出張にお勧めのホテル
KENJI
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Carmen
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmen
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Clarice
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cobro Equivocado por Hoteles .com
Clarice
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
nicolas
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
nicolas
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
URSULA URBIETA
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
URSULA URBIETA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto, Miami
26 de febr. de 2025
Roberto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mario
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Angel
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Angel
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan, Vista
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
stephane
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
stephane
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roberto, Miami
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ariel
9 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ariel
Estada de 4 nits (febr. 2025)