Libre Hotel, BW Signature Collection
Hotel amb esmorzar gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: 8 minuts a peu de Parc Central de Miraflores
Galeria de fotos de l’allotjament Libre Hotel, BW Signature Collection





Opinions
9,4 sobre 10, 
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 66 €
18 de nov. - 19 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Televisor intel·ligent 
Cortines opaques 
Un cobrellit 
Bany privat 
Un assecador de cabells 
Minibar 
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Bressols (gratis) 
Televisor intel·ligent 
Cortines opaques 
Un cobrellit 
Bany privat 
Un assecador de cabells 
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors (with Extra Bed)

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors (with Extra Bed)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Llits addicionals (gratis) 
Televisor intel·ligent 
Cortines opaques 
Un cobrellit 
Bany privat 
Un assecador de cabells 
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (with Extra Bed)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (with Extra Bed)
El més destacat
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Llits addicionals (gratis) 
Bressols (gratis) 
Televisor intel·ligent 
Cortines opaques 
Un cobrellit 
Bany privat 
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, terrassa (Pet Friendly)

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors, terrassa (Pet Friendly)
El més destacat
Terrassa 
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Bressols (gratis) 
Televisor intel·ligent 
Cortines opaques 
Un cobrellit 
Bany privat 
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, terrassa (Pet Friendly)

Habitació estàndard, 2 llits individuals, no fumadors, terrassa (Pet Friendly)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa 
Amb aïllament acústic 
Aire condicionat 
Televisor intel·ligent 
Cortines opaques 
Un cobrellit 
Bany privat 
Un assecador de cabells 
També et pot agradar

Intercontinental Real Lima Miraflores by IHG
Miraflores
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 38 opinions
Preu actual: 225 €
22 de nov. - 23 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Av. La Paz 730, Miraflores, Lima, 18
Sobre aquest allotjament
Libre Hotel, BW Signature Collection
Allotjaments similars

Radisson RED Miraflores
Radisson RED Miraflores
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.6 de 10, Excepcional, 481 opinions
Preu actual: 70 €
10 de nov. - 11 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 28.00 USD per vehicle només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 20 USD per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30 USD per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial. 
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional. 
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista. 
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs. 
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu. 
Es poden fer transaccions sense efectiu. 
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: We Care Clean (Best Western). 
Número de registre de l’allotjament: 20602414133
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació. 
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises. 
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions 
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada 
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Libre Hotel BW Signature Collection Best Western Lima
Libre Hotel BW Signature Collection Best Western
Libre BW Signature Collection Best Western Lima
Libre BW Signature Collection Best Western
Libre BW Signature Collection
Libre Hotel BW Signature Collection by Best Western
Libre Hotel BW Signature Collection
Libre Hotel, BW Signature Collection Lima
Libre Hotel, BW Signature Collection Hotel
Libre Hotel, BW Signature Collection Hotel Lima
Libre Hotel BW Signature Collection by Best Western
Preguntes freqüents
Opinions: Libre Hotel, BW Signature Collection
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
21 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
FRANK
13 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
FRANK
Estada de 3 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana María, Ashburn
10 d’oct. de 2025
Ana María
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en parella
2 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maria
Viatge en parella
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
DAVID
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
DAVID
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Masukata
Viatge de negocis
31 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Masukata
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gongliang, Farmington
Viatge en família
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gongliang
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge
Viatge en grup
23 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gregory
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gregory
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Susan M
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suitable base in Lima
Susan M
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Antony
24 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Antony
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Juliana
23 de juny de 2025
Juliana
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Helton
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Melhor Hotel
Helton
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Jorge
10 de juny de 2025
Jorge
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Stefano
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefano
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jennifer
27 de maig de 2025
Jennifer
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
DANIEL
23 de maig de 2025
DANIEL
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Timothy
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Masako
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Masako
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Alex
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alex
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en família
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
2 Night Stay.
Gary
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Bertha
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bertha
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Torben
Viatge en parella
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Torben
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shivani
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shivani
Estada de 2 nits (març 2025)
















