MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE
Hotel d'estil colonial amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple urbana

Habitació triple urbana
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual empresarial

Habitació individual empresarial
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Apartament familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
2 Banys
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació romàntica, 1 llit de matrimoni

Habitació romàntica, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe

Habitació amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite Deluxe

Estudi en suite Deluxe
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Habitacions comunicades/contigües
Televisor LED
Dormitoris
Bany privat
Armari rober o de rebost
També et pot agradar

JW Marriott Hotel Lima
Miraflores
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.000 opinions
Preu actual: 251 €
18 de jul. - 19 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

685 Av. la Paz, Lima, Provincia de Lima, 15074
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

qema Lima
qema Lima
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
8.4 de 10, Molt bé, 226 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 04 PEN per adult i 04 PEN per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 20609218798
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
CENTRAL MIRAFLORES
Miraflores Gold Boutique Lima
MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE Lima
MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE Hotel
MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: MIRAFLORES GOLD HOTEL BOUTIQUE
Opinions
6,6
6,6/10
Neteja
6,6/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
23 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 18 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Cesar
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Cesar
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Alvaro
15 de març de 2025
Alvaro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jose
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Diana Carolina
Viatge en grup
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Diana Carolina
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Ana
Viatge en família
13 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Not great, filthy



Ana
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jose
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muy limpio
Jose
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Juvencio
Viatge en parella
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Juvencio
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
ricardo
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
ricardo
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
Ana
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Bad smell in the room
Ana
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
Abel
1 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Abel
Estada de 5 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
LUISANA
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
LUISANA
Estada de 2 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Guillermo
26 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Falta de limpieza
Guillermo
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Ismael
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ismael
Estada de 2 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
Juan Carlos
Viatge de negocis
13 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juan Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dolores
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dolores
Estada de 2 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Juan Carlos
6 de febr. de 2025
Juan Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Nancy
Viatge en parella
26 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
david
2 de des. de 2024
It was ok
david
Estada de 3 nits (nov. 2024)
4/10, Deficient
KARY
Viatge en grup
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
PESIMA ATENCION
KARY
Estada d’1 nit (nov. 2024)
2/10, Horrible
eliana
9 de nov. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
eliana
Estada de 20 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Stefany del Rocío
Viatge en grup
8 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stefany del Rocío
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
jessica
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
jessica
Estada de 15 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Dana
30 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dana
Estada de 2 nits (oct. 2024)
2/10, Horrible
Katherine
28 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Katherine
Estada de 7 nits (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels