La Luna Inn
Hotel amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Larcomar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Luna Inn





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera profunda
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
9,6 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor LED
Roba de llit hipoal·lergògena
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera profunda
Televisió digital
També et pot agradar

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 3.042 opinions
Preu actual: 90 €
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

318 Calle Esperanza, Lima, Municipalidad Metropolitana de Lima, 15074
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

ibis Budget Lima Miraflores
ibis Budget Lima Miraflores
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.2 de 10, Fantàstic, 735 opinions
Preu actual: 42 €
6 de set. - 7 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 10 %
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 50 USD per habitació només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament vigilat sense assistència: 5 USD per dia (entrada i sortida preferents).
- S'aplica un càrrec si es fa el registre de sortida més tard de l'horari establert.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: 00009352351
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Luna Inn Lima
Hotel Luna Inn
La Luna Inn Lima
La Luna Inn Hotel
Hotel La Luna Inn
Ayenda La Luna Inn
La Luna Inn Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: La Luna Inn
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
10/10
Personal i servei
9,8/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Joshua
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
qiyu
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
qiyu
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Isra
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Isra
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
julie
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
julie
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Ma Felicidad
Viatge en família
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ma Felicidad
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Lori
Viatge en família
17 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lori
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mark
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
md shahidur, Toronto
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
md shahidur
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
KAREN PAOLA COLIN
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAREN PAOLA COLIN
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Israel, Orlando
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Israel
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Raphael
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice accomodation, nice staff
Raphael
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Wenqing
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wenqing
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Catherine
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Catherine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Samuel
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sensacional
Samuel
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Dallin
28 de març de 2025
Dallin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nathalie
21 de març de 2025
Nathalie
Estada de 4 nits (març 2025)
8/10, Bo
Eliane
Viatge en família
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente!
Eliane
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Roxana, Oaxaca
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roxana
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Benjamin, Sayreville
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Benjamin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elisa
11 de març de 2025
Elisa
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah Jane
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A great hotel that i can really recommend
Sarah Jane
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Angela
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Angela
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Sarah Jane
9 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
10 out of 10, great hotel
Sarah Jane
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Naoki
21 de febr. de 2025
Naoki
Estada d’1 nit (febr. 2025)