Hotel El Marques
Hotel a Lima amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel El Marques





VIP Access
Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor LED
Dormitoris
Un cobrellit
Un assecador de cabells
Un bidet
Bany privat
Minibar
També et pot agradar

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 2.982 opinions
Preu actual: 105 €
19 de jul. - 20 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Chinchon 461, San Isidro, Lima, Lima, 15046
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Diamond Lima
Hotel Diamond Lima
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 338 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa de servei: 10 %
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un sistema de seguretat
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel El Marques Lima
El Marques Lima
Ayenda El Marqués
Ayenda El Marques
Hotel El Marques Lima
Hotel El Marques Hotel
Hotel El Marques Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel El Marques
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en família
2 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente lugar!
Melissa
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Alfredo, Passaic
23 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alfredo
Estada de 5 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Rachell
Viatge en parella
25 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rachell
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Rosemberg
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosemberg
Estada de 5 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Raúl
15 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Raúl
Estada d’1 nit (jul. 2024)
2/10, Horrible
Gioconda
23 de maig de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gioconda
Estada de 9 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Daniel Kenji Cervantes y
Viatge de negocis
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel Kenji Cervantes y
Estada de 13 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Hank
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hank
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mario
20 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mario
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Obdulia Noemi
4 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estancia satisfactoria‼️
Obdulia Noemi
Estada de 8 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Gabriel
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gabriel
Estada de 4 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Milton
27 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Milton
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Peirong
Viatge en grup
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peirong
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
BELKIS M
Viatge en parella
9 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
BELKIS M
Estada de 4 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
alberto carlos
Viatge de negocis
3 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
alberto carlos
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
alberto carlos
13 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
alberto carlos
Estada de 3 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
ROY
18 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ROY
Estada de 2 nits (febr. 2022)
2/10, Horrible
jose gregorio
Viatge de negocis
28 de gen. de 2022
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
jose gregorio
Estada de 2 nits (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
28 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Jorge
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 3 nits (des. 2021)
4/10, Deficient
bruno
6 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
bruno
Estada de 5 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Jose
Viatge en parella
15 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jose
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
CARLOS
Viatge de negocis
11 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CARLOS
Estada de 2 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
MANUEL
Viatge de negocis
6 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MANUEL
Estada d’1 nit (set. 2021)