Allpa Hotel & Suites
Hotel amb 3 banyeres d'hidromassatge i a prop de l'atractiu següent: Centre Comercial Larcomar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Allpa Hotel & Suites





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 54 €
20 d’ag. - 21 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble executiva

Habitació doble executiva
7,6 sobre 10
Bé
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació triple clàssica

Habitació triple clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Suite, banyera d'hidromassatge

Suite, banyera d'hidromassatge
El més destacat
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Carregar totes les fotos de: Habitació individual clàssica

Habitació individual clàssica
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Carta de coixins
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
També et pot agradar

Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Callao
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
9.0 de 10, Fantàstic, 3.046 opinions
Preu actual: 90 €
1 de set. - 2 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle Atahualpa 199 - Miraflores, Lima, LIMA, Lima 18
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

NAIA formerly Selina MIraflores
NAIA formerly Selina MIraflores
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 519 opinions
Preu actual: 32 €
8 d’ag. - 9 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'impost nacional del Perú sobre el valor afegit (18 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts d'abonar l'impost sobre el valor afegit (18 %). .
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 40.8 PEN per adult i 40.8 PEN per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 85 PEN per vehicle (4 persones com a màxim).
- Càrrec pel llit addicional: 136.0 PEN per nit.
- Taxa administrativa: 300 PEN per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara barrots de seguretat a les finestres
Número de registre de l’allotjament: 20513437600
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Per norma general, els menors de 18 anys no poden estar-se en un allotjament del Perú sense un dels progenitors, un tutor legal o una persona responsable degudament autoritzada. Es pot demanar als adults que l’acompanyin que ensenyin el seu DNI i el del menor, juntament amb qualsevol altra documentació acreditativa compulsada. Recomanem que els clients que tinguin previst viatjar amb menors facin les consultes pertinents en el consolat peruà abans del viatge per obtenir més informació.
D'acord amb la legislació del Perú, no s'accepta efectiu per a pagaments de més de 2000 PEN o 500 USD. Els que siguin d'un import superior s'han d'efectuar amb targeta de crèdit o un altre mètode aprovat per l'allotjament i la legislació local. A més, no es poden utilitzar diverses divises.
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Allpa Hotel
Allpa Hotel Lima
Allpa Lima
Hotel Allpa
Allpa Hotel And Suites
Allpa Hotel Lima
Allpa Hotel Suites
Allpa Hotel & Suites Lima
Allpa Hotel & Suites Hotel
Allpa Hotel & Suites Hotel Lima
Preguntes freqüents
Opinions: Allpa Hotel & Suites
Opinions
7,8
Bo
8,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Estada de 2 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Samuel
11 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Samuel
Estada de 9 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ernesto
Viatge en grup
1 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ernesto
Estada de 3 nits (nov. 2024)
6/10, Acceptable
PATRICE
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Bon emplacement
PATRICE
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
PABLO GUILLERMO
17 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
PABLO GUILLERMO
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Carmelo
Viatge de negocis
14 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carmelo
Estada de 6 nits (ag. 2024)
6/10, Acceptable
Alvaro f
4 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja
Alvaro f
Estada de 9 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Cecilia
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cecilia
Estada de 3 nits (abr. 2024)
8/10, Bo
Walter, Lima
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Walter
Estada d’1 nit (març 2024)
6/10, Acceptable
renato
Viatge en família
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
renato
Estada de 3 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Choi
25 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Choi
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Patricia
Viatge en grup
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Patricia
Estada d’1 nit (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Julio
10 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julio
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Dayana
25 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dayana
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Heiki
Viatge en grup
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heiki
Estada de 4 nits (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Alithú Leyla
31 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alithú Leyla
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
sleiter
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sleiter
Estada d’1 nit (ag. 2022)
8/10, Bo
Jose
11 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jose
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Emidio
Viatge en família
5 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Emidio
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Alexandra, Pompano Beach
Viatge en parella
11 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Gustavo
Viatge en família
5 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelencia ante todo!
Gustavo
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Amada Flor
Viatge de negocis, Viatge en família
4 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amada Flor
Estada de 3 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Carlos
27 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
lo maximo
Carlos
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Andrew
3 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel in Lima
Andrew
Estada d’1 nit (des. 2019)