Le Napoleon
Hotel a Lilla amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Le Napoleon





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
7,6 sobre 10
Bé
(7 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bany privat
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit doble

Habitació clàssica, 1 llit doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(10 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bany privat
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit doble

Habitació superior, 1 llit doble
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Bany privat
Caixa forta
També et pot agradar

JOST Hôtel Lille Centre
Vauban-Wazemmes
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 185 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17 place de la gare, Lille, Nord, 59000
Sobre aquest allotjament
Le Napoleon
Allotjaments similars

Lille City Hotel
Lille City Hotel
- S'admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.6 de 10, Bé, 391 opinions
Preu actual: 71 €
taxes i impostos inclosos
2 de gen. - 3 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit de 150 EUR per estada
- Taxa municipal: 1.76 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 11 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 12 EUR per dia.
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 20 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 10.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
napoleon Hotel Lille
napoleon Lille
Le Napoleon Lille
Le Napoleon Hotel
Le Napoleon Lille
Le Napoleon Hotel Lille
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Le Napoleon
7,0
Bo
7,6
Neteja
8,2
Ubicació
7,4
Personal i servei
7,4
Respecte al medi ambient
6,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de nov. de 2025
Estada de 2 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Thierry
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thierry
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Maxime
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maxime
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
OLIVIER
Viatge de negocis
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
OLIVIER
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Bo Bartholdy
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Trist morgenmad..
Bo Bartholdy
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Aurelie
Viatge en família
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aurelie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Francois
20 d’ag. de 2025
Francois
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SOSTENE
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SOSTENE
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Maryse
Viatge en família
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Maryse
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Aurelie
Viatge en família
13 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aurelie
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Benedicte
Viatge en família
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Hôtel décevant
Benedicte
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
ERIC
26 de jul. de 2025
ERIC
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Carolyn
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Stay at the Napoleon
Carolyn
Estada de 2 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Dominique
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominique
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Clare
23 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Clare
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
Julien
22 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Julien
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en família amb nens petits
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Sarah
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Nicolas
Viatge de negocis
17 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Suzanne
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Suzanne
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Loïc
15 de juny de 2025
Loïc
Estada de 2 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
christinmark
Viatge de negocis
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ChristineMark
christinmark
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Muriel
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Muriel
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Agnès
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Agnès
Estada d’1 nit (maig 2025)

















