Liman Wenzhi No.1 Hotel Lijiang Ancient Town
Hotel de luxe amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Liman Wenzhi No.1 Hotel Lijiang Ancient Town





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Barnussos
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Wenzhi Alley No.1, Wuyi Street, Ancient Town, Lijiang, Yunnan, 674100
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gudao Gudao Renjia Inn
Gudao Gudao Renjia Inn
- Sala de jocs
- Aparcament disponible
- Serveis de bugaderia
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 200.00 CNY per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar complet: 30 CNY per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 100 CNY per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 100 CNY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Puntuació nacional
Per a la comoditat dels nostres clients, li hem atorgat una classificació basada en el nostre sistema.
L’allotjament també es coneix com a
Liman Wenzhi No.1 Hotel Ancient Town
Lijiang Liman
Liman Wenzhi No.1 Hotel
Lijiang Liman Wenzhi No.1
Liman Wenzhi No.1
Liman Wenzhi No.1 Lijiang Ancient Town
Liman Wenzhi No.1 Ancient Town
Liman Wenzhi No.1 Hotel Lijiang Ancient Town Hotel
Liman Wenzhi No.1 Hotel Lijiang Ancient Town Lijiang
Liman Wenzhi No.1 Hotel Lijiang Ancient Town Hotel Lijiang
Preguntes freqüents
Opinions: Liman Wenzhi No.1 Hotel Lijiang Ancient Town
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família
20 de set. de 2020
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Tin Man
25 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place to stay
Tin Man
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
리장 추천호텔
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helpful hotel staffs
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
LING HUAN
7 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
LING HUAN
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
4 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Chunhao
5 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
親切的員工
Chunhao
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Senzan
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Senzan
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
WAI YEE
13 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Fairly good
WAI YEE
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
CHI CHUNG
24 de nov. de 2018
CHI CHUNG
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Ayujima4, Bangkok
3 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ayujima4
Estada de 2 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Graeme
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Graeme
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Kah Yong
15 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Happy traveller
Kah Yong
Estada d’1 nit (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Lynn, 台灣
21 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
第一次的麗江之旅
Lynn
Estada de 4 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
7 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Chew
13 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Peaceful environment near bustling streets
Chew
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
Poul
29 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fantastisk kinesisk hotel med vestlige faciliteter
Poul
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
mi, Tokyo
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
古城内にある便利なホテル
mi
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Shengli, Japan
7 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location and service
Shengli
Estada de 4 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Joystick, Toronto
6 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Joystick
Estada de 3 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
SL, singapore
28 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great staff
SL
Estada de 3 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Alan, Hong Kong
10 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent hotel. Great Staff.
Alan
Estada de 2 nits (gen. 2018)