Hotel L' Amandier
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Museu Cèltic
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel L' Amandier





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 137 €
taxes i impostos inclosos
22 de des. - 23 de des.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni

Habitació doble Comfort, 1 llit de matrimoni
9,8 sobre 10
Magnífic
(12 opinions)
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Any de renovació: 2019
Ventilador portàtil
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals Comfort, 2 llits individuals
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Any de renovació: 2019
Ventilador portàtil
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Avenue de Bouillon 70, Libramont-Chevigny, 6800
Sobre aquest allotjament
Hotel L' Amandier
Allotjaments similars

Domaine de l'Ambassadeur
Domaine de l'Ambassadeur
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Serveis per a empreses
9.8 de 10, Excepcional, 11 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 star Superior. En aquesta pàgina es mostra amb 3,5.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel L' Amandier Libramont-Chevigny
L' Amandier Libramont-Chevigny
L' Amandier
Hotel L' Amandier Hotel
Hotel L' Amandier Libramont-Chevigny
Hotel L' Amandier Hotel Libramont-Chevigny
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel L' Amandier
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
7,8
Ubicació
9,2
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
15 de set. de 2025
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Kristoffer
Viatge de negocis
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kristoffer
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Anne
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anne
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Romain
Viatge de negocis
12 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful
Romain
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Raymond
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Raymond
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephane
Viatge de negocis
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephane
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Murat
Viatge en parella
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Murat
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Gaelle
Viatge de negocis
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaelle
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Jacqueline
Viatge en família
9 de juny de 2025
Jacqueline
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Patrice
Viatge de negocis
9 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrice
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thierry
Viatge de negocis
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
frederic
Viatge en grup
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
frederic
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon séjour
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Ouanas
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ouanas
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge de negocis
11 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mario
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Morten
7 de maig de 2025
Morten
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gaelle
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gaelle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Frederik
13 d’abr. de 2025
Frederik
Estada de 4 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Valérie
9 d’abr. de 2025
Valérie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
John
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden gen
John
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Valérie
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valérie
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Patrick
13 de març de 2025
Patrick
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kristoffer
27 de febr. de 2025
Kristoffer
Estada de 2 nits (febr. 2025)








