ibis Leuven Heverlee
Hotel als afores amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament ibis Leuven Heverlee





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 77 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit doble (for 1 or 2 persons)

Habitació, 1 llit doble (for 1 or 2 persons)
8,0 sobre 10
Molt bo
(19 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
S'hi admeten animals de companyia
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sint-Jansbergsesteenweg 405, Heverlee, Leuven, 3001
Sobre aquest allotjament
ibis Leuven Heverlee
Allotjaments similars

ibis budget Leuven Centrum
ibis budget Leuven Centrum
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 133 opinions
Preu actual: 64 €
taxes i impostos inclosos
2 de nov. - 3 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per adult i 10 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 40 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: allsafe (Accor Hotels).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Bèlgica. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
ibis Heverlee
ibis Heverlee Hotel
ibis Heverlee Hotel Leuven
ibis Leuven
ibis Leuven Heverlee
Leuven Heverlee
Leuven ibis
ibis Leuven Heverlee Hotel
ibis Leuven Heverlee Hotel
ibis Leuven Heverlee Leuven
ibis Leuven Heverlee Hotel Leuven
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: ibis Leuven Heverlee
8,2
Molt bo
8,8
Neteja
7,0
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
26 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Brenda
5 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brenda
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Florence M
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Florence M
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Jeroen
Viatge en grup
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Jeroen
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Danielle
Viatge en parella
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Danielle
Estada de 4 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Sophie
18 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sophie
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
federico, Bassano
Viatge de negocis
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
federico
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Eamon
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eamon
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Jeff
Viatge en família
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jeff
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
shannon
17 de juny de 2025
shannon
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
YU EN
Viatge de negocis
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
YU EN
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Clara
Viatge de negocis
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Clara
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Alexander
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexander
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
1 de juny de 2025
Ryan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tanya L
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Tanya L
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Euree
23 de maig de 2025
Euree
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
DIDIER
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DIDIER
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Raimund
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Raimund
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Selvi
25 d’abr. de 2025
Selvi
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
eddy
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
eddy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
edwin van
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
edwin van
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jason
Viatge en parella, Viatge de negocis
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jason
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Nicholas
3 d’abr. de 2025
Nicholas
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Griet
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean zonder charme
Griet
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cabine de douche 18
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)








