Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Boardhousing ApartService





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard

Habitació doble o amb dos llits individuals estàndard
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Carregar totes les fotos de: Apartament de luxe

Apartament de luxe
El més destacat
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina bàsica
Frigorífic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica

Habitació doble o amb dos llits individuals bàsica
El més destacat
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Rentadora
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lodewijk Engelbertus Arenbergplein 1, Leuven, 3001
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Getaway Studios Leuven
Getaway Studios Leuven
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Aparcament disponible
- Habitacions insonoritzades
8.4 de 10, Molt bé, 316 opinions
Preu actual: 76 €
taxes i impostos inclosos
14 de jul. - 15 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 20.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
En el cas de les reserves de grups (més de 8 habitacions al mateix allotjament durant les mateixes dates), poden aplicar-se polítiques de cancel·lació o recàrrecs especials
Per reservar bressols o llits addicionals, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
L’allotjament també es coneix com a
Boardhousing ApartService Aparthotel Leuven
Boardhousing ApartService Aparthotel
Boardhousing ApartService Leuven
Boardhousing ApartService Leu
Boardhousing ApartService Hotel
Boardhousing ApartService Leuven
Boardhousing ApartService Hotel Leuven
Preguntes freqüents
Opinions: Boardhousing ApartService
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
26 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
6 de juny de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice spacious rooms, friendly staff
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2020)
10/10, Excel·lent
Frederic
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frederic
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
部屋がとても綺麗
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
DILIP KUMAR
20 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DILIP KUMAR
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Lachlan, Wellington, NZ
Viatge en parella
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lachlan
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
20 de jul. de 2019
冷房と浴槽がグッドポイント
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
13 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Benício
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Local perfeito
Benício
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
29 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de des. de 2018
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Margritte
10 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prima
Margritte
Estada de 3 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Lucy, London
9 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely apartment in Heverlee, near to station
Lucy
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Joanne
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Beautiful apartment and great city
Joanne
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Darren
2 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Darren
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Max
14 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació