Hôtel Arbez Franco-Suisse
Hotel amb aparcament gratuït, molt a prop de Reserva natural regional de l'Haut-Jura
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hôtel Arbez Franco-Suisse





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple estàndard

Habitació triple estàndard
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Bany privat
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Habitacions comunicades/contigües
Bany privat
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

La Cure, Les Rousses, 39220
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Logis Hôtel Le Gai Pinson
Logis Hôtel Le Gai Pinson
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.4 de 10, Molt bé, 18 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.50 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar: 10.00 EUR per adult i 6.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10.00 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 10.00 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Hôtel Arbez franco-suisse Les Rousses
Arbez franco-suisse Les Rousses
Hôtel Arbez franco suisse
Arbez Franco Suisse
Hôtel Arbez franco-suisse Hotel
Hôtel Arbez franco-suisse Les Rousses
Hôtel Arbez franco-suisse Hotel Les Rousses
Preguntes freqüents
Opinions: Hôtel Arbez Franco-Suisse
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Susan Jane
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wonderful unique hotel, excellent trad restaurant
Susan Jane
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
JEAN-PAUL
16 d’abr. de 2022
JEAN-PAUL
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
IBRAHIM
Viatge en família
1 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

IBRAHIM
Estada d’1 nit (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Brice
22 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brice
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Thomas
Viatge de negocis
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Valeur sûre
Thomas
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Luke
Viatge en grup
16 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luke
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Hélène
Viatge en grup
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hélène
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Colette
27 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hors des sentiers battus
Colette
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
MARIE-LAURE
19 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
excellent



MARIE-LAURE
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
très bonne escale
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Pascal
Viatge de negocis
9 de juny de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pascal
Estada d’1 nit (juny 2021)
10/10, Excel·lent
corinne
11 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très agréable, charmant, très bon accueil.
corinne
Estada de 2 nits (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Etienne
4 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Etienne
Estada d’1 nit (oct. 2020)
6/10, Acceptable
Patrick
9 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pourquoi pas?
Patrick
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Marie, Suisse
Viatge en família
3 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Marie
Estada d’1 nit (juny 2020)
8/10, Bo
Jean-Noël
27 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jean-Noël
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
David, Val d'Oise
Viatge en parella
10 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Marie Antoinette
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
super!...mais svp, changez la literie!😉
Marie Antoinette
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Christophe
29 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séjour dépaysant
Christophe
Estada de 2 nits (des. 2017)
8/10, Bo
Fabrice
16 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada d’1 nit (ag. 2017)
8/10, Bo
Gilbert
14 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Gilbert
Estada de 2 nits (ag. 2017)