The People - Les 2 Alpes - Hostel

Allotjament de 3.0 estrelles
Alberg al costat de les pistes i a molt poca distància de l'atractiu següent: Telecadira Vallée Blanche

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament The People - Les 2 Alpes - Hostel

Recepció
Exterior
Bar (a l'allotjament)
Vista de la muntanya
1 dormitori, habitacions insonoritzades, wifi gratuïta i roba de llit

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Esmorzar disponible
  • Servei de neteja
  • Wifi gratuïta
  • Restaurant
  • Serveis per a empreses
El preu actual és de 55 €
taxes i impostos inclosos
22 de juny - 23 de juny

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions

Habitació doble

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Balcó
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 15 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit individual gran

Habitació doble

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 15 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals O BÉ 1 llit individual gran

Habitació quàdruple

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 30 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit de matrimoni i 1 llitera individual

Dormitori compartit

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 6
  • 1 llit de matrimoni i 4 llits individuals

Dormitori compartit

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la muntanya
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació Comfort

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Servei de neteja diari
  • 22 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 6
  • 3 lliteres individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
Les Deux Alpes, 1 route de Champamé, Les Deux Alpes, 38860

Què hi ha als voltants

  • Telecadira Vallée Blanche - 2 minuts a peu - 0.2 km
  • Telecadira Super Venosc - 17 minuts a peu - 1.5 km
  • Telecadira de Diable - 2 minuts en cotxe - 1.8 km
  • Estació d'Esquí Les Deux Alpes - 3 minuts en cotxe - 2.4 km
  • Telecabina de Venosc - 20 minuts en cotxe - 18.2 km

Com moure’s per la zona

  • Grenoble (GNB-Aeroport de Grenoble-Isère): a 97 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Umbrella Bar - ‬15 minuts a peu
  • ‪Yonder Café - ‬13 minuts a peu
  • ‪La Meije - ‬11 minuts a peu
  • ‪La Rhumerie - ‬14 minuts a peu
  • ‪Pub Windsor - ‬11 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

The People - Les 2 Alpes - Hostel

Alberg amb certificació ecològica amb Telecadira Vallée Blanche a prop
The People - Les 2 Alpes - Hostel, amb Palau d'esports i de congressos d'Alpe d'Huez a poca distància, ofereix una terrassa, una cafeteria i un bar. Si t'agraden l'esquí i el surf de neu, no ho dubtis i fes una reserva en aquest alberg, que ofereix accés directe a les pistes d'esquí, servei gratuït de connexió amb les pistes d'esquí i forfets d'esquí. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, els clients tenen un espai per a conferències i un restaurant a la seva disposició.
Entre els altres avantatges, s'inclouen els següents:
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), transport gratuït per la zona i televisió al vestíbul
  • Ascensor, atenció multilingüe i assistència turística i per a la compra d'entrades
  • Botiga de regals o quiosc, equipament esportiu per a la neu i sales de reunions
Característiques de l'habitació
Les 83 habitacions tenen comoditats com ara wifi gratuïta i habitacions insonoritzades.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
  • Banys que inclouen dutxes
  • Calefacció i servei de neteja diari

Premis i afiliacions

Allotjament amb certificat ecològic
Aquest allotjament forma part del programa Green Key (fundació per a l'educació mediambiental), que mesura l'impacte de l'allotjament en un o diversos dels aspectes següents: medi ambient, comunitat, patrimoni cultural i economia local.

Idiomes

Anglès, francès i espanyol.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Servei de trasllat per la zona gratuït; cobreix fins a 2 quilòmetres
  • Servei de transport a les pistes d'esquí gratuït
  • Aparcament a les instal·lacions només disponible amb sol·licitud prèvia
  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Esmorzar d'estil bufet de pagament disponible cada dia de 07:00 a 10:00: 15 EUR per persona
  • Bar o cafeteria
  • Un bar
  • Un restaurant
  • Una cafeteria

Activitats

  • Accés directe a pistes d'esquí
  • Equipament esportiu per a la neu
  • Forfets d'esquí
  • Guardaesquís
  • Televisor en espais comuns

Per a famílies

  • Bar o cafeteria
  • Habitacions insonoritzades
  • Servei de transport per la zona gratuït

Comoditats

  • Botiga de regals o quiosc
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Assistència turística o per a la compra d'entrades
  • Atenció multilingüe
  • Servei de neteja (diari)

Serveis empresarials

  • Espai per a conferències
  • Sales de reunions

Exterior

  • A la muntanya
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accés en cadira de rodes (pot tenir limitacions)
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Ascensor
  • Bany públic accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales
  • Pas accessible en cadira de rodes

Més serveis

  • 2 edificis
  • 5 plantes
  • Allotjament lliure de fum
  • Construït l'any 2018

Serveis de l’habitació

Dormitori

  • Es proporcionen llençols

Bany

  • Bany privat
  • Dutxa
  • Tovalloles

Altres

  • Calefacció
  • Habitacions insonoritzades

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.
Registre d'entrada sense contacte
L'entrada més tard de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

L'horari de la recepció és el següent: 08:00-20:00, cada dia
La recepció compta amb personal durant un horari limitat
Si tens previst arribar més tard de les 20:00, contacta amb l'allotjament amb antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
La política de l'allotjament indica que els clients menors d'edat han d'allotjar-se amb un progenitor o un tutor legal i no se'ls permet estar a les habitacions quan es comparteixen amb persones desconegudes.

Renovacions i tancaments

Totes les instal·lacions de l'allotjament tanquen entre les dates següents: 29/setembre i 20/octubre.

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia (però sí animals de servei, sense cap càrrec addicional)

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 0.88 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 15 EUR per persona (preu aproximat).

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren

Informació addicional

D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

L’allotjament també es coneix com a

People Hostel 2 Alpes Les Deux Alpes
People Hostel 2 Alpes
People 2 Alpes Les Deux Alpes
People 2 Alpes
The People Les 2 Alpes
The People Hostel Les 2 Alpes
The People Les 2 Alpes Hostel
The People - Les 2 Alpes - Hostel Les Deux Alpes

Preguntes freqüents

The People - Les 2 Alpes - Hostel accepta animals de companyia?

No, només s'admeten animals de servei a l'allotjament.

Quant costa allotjar-se a The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Amb data 21 de juny de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a The People - Les 2 Alpes - Hostel el dia 22 de juny de 2025 són d'almenys 52,91 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

A quina hora es fa el registre d'entrada a The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Hora d'inici del registre d'entrada: 16:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00. Es pot fer una entrada tardana durant un horari limitat.

A quina hora es fa el registre de sortida a The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba The People - Les 2 Alpes - Hostel?

Aquest alberg a Estació d'esquí de Les Deux Alpes es troba a la muntanya i ofereix accés directe a les pistes d'esquí. A més, tindràs Telecadira Vallée Blanche a 0,2 km i Altiplà d'Emparis i Palau d'esports i de congressos d'Alpe d'Huez, a menys de 32 km. Parc nacional d'Écrins és a 40,3 km de distància.

Opinions: The People - Les 2 Alpes - Hostel

Opinions

8,4

Molt bo

Puntuació 10: Excel·lent. 27 de 49 opinions
Puntuació 8: Bo. 11 de 49 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 4 de 49 opinions
Puntuació 4: Deficient. 7 de 49 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 49 opinions

8,2/10

Neteja

8,6/10

Personal i servei

8,4/10

Comoditats

8,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

9,4/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

xiao

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
J’ai passé un excellent séjour au The People - Les 2 Alpes - Hostel. L’ambiance est chaleureuse et détendue. Le personnel à la réception est particulièrement accueillant, toujours souriant et prêt à aider. Les chambres sont propres, modernes et bien équipées. L’emplacement est idéal pour accéder aux pistes de ski ou se promener dans la station. Je recommande vivement cet établissement à tous ceux qui veulent profiter pleinement de leur séjour aux Deux Alpes.我在 The People - Les 2 Alpes - Hostel 有一次非常愉快的住宿体验。这里的氛围轻松而温暖,前台工作人员特别友好,总是面带微笑、乐于助人。房间干净、现代、设施齐全。旅舍的位置非常好,方便前往滑雪场或在小镇散步。非常推荐给想要尽情享受Les Deux Alpes假期的朋友们!
Estada de 5 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

xiao

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Super séjour chez thé people, prix imbattable, accueil bien chaleureux avec un grand profesionnalisme. L'ambiance est aussi calme et chouette, sa localisation se trouve juste à côté du telecabine pour des montées et retour très facile. 非常愉快的经历,价格非常划算,前台小姐姐特别热心有好,住宿的环境也比较温馨舒适,挺安静的,最重要的是距离缆车很近,走几步就到了。
Estada de 3 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

RICA

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Un hôtel parfait tant au niveau des chambres du bar du restaurant mention spéciale pour le pdj l'équipe est aux petits soins souriante disponible à l'écoute serviable Bref que du bonheur et de l' excellence
Estada d’1 nit (març 2025)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Ilyas

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Très bien
Estada de 2 nits (febr. 2025)

8/10, Bo

Michael

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 7 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Emmanuelle

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Loved the place, accommodation was great, perfect for 2 adults and 2 teens, very comfortable and stunning views t the mountains. Also very well located for shuttles to ski lifts, shopping, restaurants. Bar, restaurant and social area on the ground floor were very convenient and great vibes. Staff was amazing!!
Estada de 7 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Laura Jane

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Great property, highly recommend. Good ski storage, breakfast and location.
Estada de 5 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Aurélien

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hôtel Personnel très agréable et à l’écoute Je recommande
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Patrice

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (maig 2024)

10/10, Excel·lent

Stéphanie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

week-end en famille parfait

Nous avons passé un week-end exceptionnel en famille avec des amis à l'hôtel the peoples Mélissa je crois a fait son maximum pour que nous ayons des chambres familiales côte à côte avec un sur classement. L'ensemble du personnel est très jeune et dynamique et vous réserve un accueil chaleureux et de qualité La literie était très confortable, geste éco responsable pour la douche et large choix au petit déjeuner en buffet. Le bar, le coin jeux, chaque espace est super Nous reviendrons pour un prochain et plus long séjour
Estada d’1 nit (febr. 2024)

4/10, Deficient

Anders

Viatge en parella
Breakfast: No eggs, no bacon, no sausage. Parking: Yes 25 Euro each day.
Estada de 2 nits (febr. 2024)

6/10, Acceptable

Virginie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada d’1 nit (febr. 2024)

8/10, Bo

Laurent

Viatge en família
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (gen. 2024)

10/10, Excel·lent

Clément

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2023)

10/10, Excel·lent

Yves

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2022)

8/10, Bo

Denis

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja
Bon rapport qualité prix
Estada d’1 nit (gen. 2022)

10/10, Excel·lent

Thomas

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2022)

6/10, Acceptable

Yann

Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2020)

4/10, Deficient

Maxime

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Estada de 2 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Maxime

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Estada de 2 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Maxime

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Estada de 2 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Maxime

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei

Gestion catastrophique, à éviter.

Sur place pour un séjour de 2 nuits à 4 personnes nous avons été déçu du début à la fin. La première chose qu'on nous annonce en arrivant étant que nous avons à payer l'intégralité des chambres alors que tout avait déjà été réglé avec Hotel.com. La chambre avait à peine été nettoyé et des traces de vomit été encore présente sur la moquette. Je ne parle pas de l'odeur ... nauséabonde ! Après l'avoir signalé à la réception le premier jour, on nous à promis d'envoyer quelqu'un pour nettoyer la chambre mais personne n'est passé. Je propose même de nettoyer moi même si ils fournissent le matériel pour éviter d'avoir à passer une nuit de plus dans cette odeur insupportable. On me promet d'envoyer quelqu'un mais finalement personne ne s'en est occupé. Pour ce qui est du petit déjeuné on voyait clairement qu'ils étaient dépassés par le monde et ne prêtaient guère attention à proposer un service respectable. Le plus flagrant étant les œufs brouillés fait à base d'une mixture liquide à peine chauffé et servis encore liquide dont l'aspect été plus proche du vomit qu'autre chose (histoire de nous rappeler l'odeur putride de la chambre ...) Pour finir, au moment du check out on nous redemande de payer les chambres. Il a donc fallut faire appel au service Hotel.com pour solutionner. Nous signalons une dernière fois l'odeur dans la chambre à la gérante qui nous promet un remboursement d'une nuit ... J'attend toujours 2 semaines après ...
Estada de 2 nits (febr. 2020)

4/10, Deficient

Viatger verificat

Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 3 nits (ag. 2019)

10/10, Excel·lent

Gustaf

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2019)