Bale Gede Lembongan
Bed and breakfast a Illa Lembongan amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Bale Gede Lembongan





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 1 dormitori

Suite Deluxe, 1 dormitori
El més destacat
Balcó o pati
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
Dormitori independent
Carregar totes les fotos de: Suite familiar, 2 dormitoris

Suite familiar, 2 dormitoris
El més destacat
Balcó o pati
Pati
Sala d'estar
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Carta de coixins
2 Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jalan Mushroom Bay, Nusa Lembongan, Lembongan Island, Bali, 80771
Sobre aquest allotjament
Bale Gede Lembongan
Allotjaments similars

The Tanis Beach Resort Nusa Lembongan
The Tanis Beach Resort Nusa Lembongan
- Piscina
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.2 de 10, Bé, 82 opinions
Preu actual: 28 €
taxes i impostos inclosos
29 de des. - 30 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 500000 IDR per vehicle l'anada i la tornada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 500000 IDR l'anada i la tornada (entre 3 i 10 anys).
- Càrrec per l'ús del bressol: 100000.0 IDR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 150000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bale Gede Lembongan B&B
Bale Gede B&B
Bale Gede
Bale Gede Nusa Lembongan
Tapa Bale Gede by Pramana
Bale Gede Lembongan Lembongan
Bale Gede Lembongan Bed & breakfast
Bale Gede Lembongan Lembongan Island
Bale Gede Lembongan Bed & breakfast Lembongan Island
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Bale Gede Lembongan
7,8
Bo
8,4
Neteja
6,6
Ubicació
8,0
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en família amb nens petits
26 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 8 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
5 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Juliane, Berlin
11 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juliane
Estada de 4 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Mani, london
13 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Ceremonial chanting very loud
Mani
Estada d’1 nit (oct. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Jenny
3 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra läge i Lembongan
Jenny
Estada de 6 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Laura
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value, nice rooms
Laura
Estada de 2 nits (set. 2018)
2/10, Horrible
mo, antwerpen
26 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Vuil
mo
Estada d’1 nit (set. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
21 de set. de 2018
Què no li ha agradat: Personal i servei
Don't Go. Bad Value for Money
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
federico
4 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BEST HOTEL in lembongan
federico
Estada de 2 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Emil
31 d’ag. de 2018
Utmärkt hotell
Emil
Estada de 4 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Andy, Hoofddorp, The Netherlands
26 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hotel and the best staff
Andy
Estada de 4 nits (ag. 2018)
