Bliss Surfer Hotel by Tritama Hospitality
Hotel al passeig marítim amb spa complet i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bliss Surfer Hotel by Tritama Hospitality





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
8,8 sobre 10
Excel·lent
(6 opinions)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Divan llit
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació triple (Bliss)

Habitació triple (Bliss)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Suite familiar

Suite familiar
El més destacat
Balcó
Sala d'estar
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitori independent
Bany privat
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Jl. Sriwijaya No. 88, Legian, Bali, 80361
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Sun Island Hotel & Spa Legian
Sun Island Hotel & Spa Legian
- Piscina
- Banyera d’hidromassatge
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
8.4 de 10, Molt bé, 909 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 85000 IDR per adult i 85000 IDR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 300.000 IDR per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'ús del bressol: 150000.0 IDR per nit.
- Càrrec pel llit addicional: 300000.0 IDR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bliss Surfer
Bliss Surfer Bali Tritama Hospitality Hotel Legian
Bliss Surfer Hotel Legian
Bliss Surfer Legian
Hotel Bliss Surfer
Surfer Bliss
Surfer Bliss Hotel
Bliss Surfer Hotel Bali/Legian
Bliss Surfer Bali Tritama Hospitality Hotel
Bliss Surfer Bali Tritama Hospitality Legian
Bliss Surfer Bali Tritama Hospitality
Bliss Surfer Bali Tritama Hos
Preguntes freqüents
Opinions: Bliss Surfer Hotel by Tritama Hospitality
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mary
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
ANTHONY
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ANTHONY
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
eric
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
eric
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
eric
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
eric
Estada de 2 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Yumi
Viatge en parella, Viatge en família
10 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumi
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Kenneth
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Paul
12 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
Estada de 13 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
keiko
8 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ビーチが近く、ゆっくりとした時間を過ごすことができる
keiko
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Bee yian
11 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Bee yian
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Coryna
Viatge en família amb nens petits
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Coryna
Estada de 8 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
DANIEL EDUARDO FUENMAYOR
Viatge en família
6 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
DANIEL EDUARDO FUENMAYOR
Estada de 8 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
umbu
Viatge en família
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
umbu
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Guy
2 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guy
Estada de 22 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Noel
10 de set. de 2024
Noel
Estada de 7 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
Stuart
2 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Stuart
Estada de 4 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
William
31 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
William
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
kerri
Viatge de negocis
12 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
kerri
Estada de 7 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Joonseong
Viatge en grup
9 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Joonseong
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Laura
Estada de 8 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Raymond
Viatge de negocis
17 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Raymond
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
David A
10 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
adventure
David A
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Chris
17 de juny de 2024
Chris
Estada de 7 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Deborah
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Deborah
Estada de 8 nits (maig 2024)
4/10, Deficient
Andrea
5 de juny de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Andrea
Estada de 3 nits (juny 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Hotel DelfínHotels a OberradCamping 3 EstrellasHotels a Catalunya CentralOlivi1948 - Boutique GuesthouseHotels a ElnaHotels propers a Santuari de la Mare de Déu de NúriaHotels propers a Castell del RemeiHotels a Nova YorkHotel Sa VogaHotels a Mont-roig de TastavinsHotels a Costa BravaHotels a KotlandiHotels a Saint-Martin-du-Var