Meraki Hotel
Hotel a Lebon Régis amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Meraki Hotel





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual Deluxe

Habitació individual Deluxe
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe

Habitació doble Deluxe
El més destacat
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Minibar
Escriptori
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rua Artur Barth, 640, Lebon Régis, SC, 89515-000
Sobre aquest allotjament
Meraki Hotel
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50 BRL per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 50 BRL.
- Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes al recàrrec següent: 9 BRL.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Els pares o tutors que viatgin amb menors de 18 anys han de presentar la partida de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia, com el passaport, en fer el registre d'entrada. Pel que fa als viatges internacionals cap al Brasil, si només un dels progenitors viatja amb el menor, també haurà de presentar una autorització del viatge signada per l'altre progenitor. En cas que els pares o tutors del menor no puguin o no vulguin proporcionar aquest consentiment, es necessària una autorització judicial. Les persones que tinguin previst viatjar al Brasil amb menors han de contactar amb el consolat brasiler abans del viatge per rebre més informació.
L’allotjament també es coneix com a
Meraki Hotel Hotel
Meraki Hotel Lebon Régis
Meraki Hotel Hotel Lebon Régis
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Meraki Hotel
9,6
Magnífic
10
Neteja
10
Personal i servei
9,6
Respecte al medi ambient
9,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge de negocis
12 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 4 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Cesar Augusto
14 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excepcional.
Cesar Augusto
Estada d’1 nit (jul. 2022)
8/10, Bo
Zilda
Viatge de negocis
22 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zilda
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
YURI
Viatge de negocis
8 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
De 0 a 10, meu 8,5
YURI
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Osny
Viatge en família
27 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Surpresa agradável!
Osny
Estada d’1 nit (jul. 2021)