Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Ashley Hôtel Le Mans Centre Gare





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 143 €
taxes i impostos inclosos
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

27 boulevard Robert Jarry, Le Mans, Sarthe, 72000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Campanile Le Mans Centre - Gare
Campanile Le Mans Centre - Gare
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 601 opinions
Preu actual: 67 €
taxes i impostos inclosos
27 de juny - 28 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 11 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament cobert sense assistència: 7.50 EUR per dia.
- Càrrec per animals de companyia: 25 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 15 EUR.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Ashley Hôtel
Ashley Hôtel Le Mans
Ashley Le Mans
Ashley Hôtel
Ashley Le Mans Gare Le Mans
Ashley Hôtel Le Mans Centre Gare Hotel
Ashley Hôtel Le Mans Centre Gare Le Mans
Ashley Hôtel Le Mans Centre Gare Hotel Le Mans
Preguntes freqüents
Opinions: Ashley Hôtel Le Mans Centre Gare
Opinions
8,0
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
7,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
romain
Viatge de negocis
28 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
romain
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Yann
Viatge de negocis
17 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yann
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Fabrice
16 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Fabrice
Estada d’1 nit (jul. 2024)
6/10, Acceptable
Stéphanie
18 d’abr. de 2024
Stéphanie
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Patrice
Viatge de negocis
24 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrice
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Dorota
Viatge en parella
22 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorota
Estada de 2 nits (març 2024)
6/10, Acceptable
Gilles
Viatge de negocis
21 de març de 2024
Pratique pour prendre le train
Gilles
Estada d’1 nit (març 2024)
2/10, Horrible
Florent
19 de març de 2024
Florent
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Isabelle
15 de maig de 2023
Isabelle
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Jeremy
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeremy
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Laurent
Viatge de negocis
15 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurent
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
anne-marie
19 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
anne-marie
Estada d’1 nit (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Bérénice
29 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bérénice
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
christian
19 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
christian
Estada d’1 nit (juny 2022)
10/10, Excel·lent
Martine
20 d’abr. de 2022
Martine
Estada d’1 nit (abr. 2022)
4/10, Deficient
Adelaide
16 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Adelaide
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Didier
16 d’abr. de 2022
Didier
Estada d’1 nit (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Maxime
25 de març de 2022
Maxime
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Philippe
Viatge de negocis
27 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada de 2 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Teresa
Viatge de negocis
18 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teresa
Estada d’1 nit (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
VALERIE
Viatge de negocis
5 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hôtel chaleureux
VALERIE
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2021)
8/10, Bo
José
Viatge de negocis
2 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
José
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
marie-laure
25 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
marie-laure
Estada d’1 nit (ag. 2021)