Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Red City Hotel





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple familiar

Habitació triple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple familiar

Habitació quàdruple familiar
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Un assecador de cabells
Ampolla d'aigua gratuïta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Lot 1636, Block 6, Jalan Datu Pgn, Haji Matussin, Lawas, Sarawak, 98850
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

All Are Welcome Lawas Boutique Hotel
All Are Welcome Lawas Boutique Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
Preu actual: 43 €
taxes i impostos inclosos
10 d’ag. - 11 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Dipòsit en efectiu de 50.0 MYR per estada
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Red City Hotel Hotel
Red City Hotel Lawas
Red City Hotel Hotel Lawas
Preguntes freqüents
Opinions: Red City Hotel
Opinions
8,4
Molt bo
8,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
23 de des. de 2022
Estada d’1 nit (des. 2022)
8/10, Bo
Faiznur
27 de nov. de 2022
Faiznur
Estada de 2 nits (nov. 2022)
8/10, Bo
Joshua
9 de maig de 2022
Joshua
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Ling
Viatge en família
23 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ling
Estada d’1 nit (març 2022)
8/10, Bo
Sophia dayang
Viatge en família
6 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Sophia dayang
Estada d’1 nit (gen. 2022)
8/10, Bo
Roslan
5 de febr. de 2022
Roslan
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
TH
Viatge de negocis
7 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TH
Estada de 2 nits (ag. 2021)
8/10, Bo
Diane
Viatge en família
26 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Diane
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Mohd Sufri
Viatge de negocis
11 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best hotel in Lawas Town
Mohd Sufri
Estada d’1 nit (des. 2020)
2/10, Horrible
Zacharia
Viatge en família
8 de set. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
not satisfied at all.
Zacharia
Estada d’1 nit (set. 2020)
8/10, Bo
sophia dayang
Viatge en grup
13 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sophia dayang
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Mariska, Cape Town
17 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mariska
Estada d’1 nit (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
MOHD YACOP
Viatge en família
5 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MOHD YACOP
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
2 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
6/10, Acceptable
Naiemah, Miri
Viatge en família
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naiemah
Estada d’1 nit (des. 2019)
8/10, Bo
Chung
Viatge de negocis
29 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chung
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
21 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Bakir
9 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Convince
Bakir
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Mastura, Labuan
Viatge en família
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mastura
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Dorota
4 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very clean, nice staff.
Dorota
Estada d’1 nit (ag. 2019)