Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Moxy Lausanne City





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 129 €
taxes i impostos inclosos
22 d’ag. - 23 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 llits individuals

Habitació, 2 llits individuals
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Canals per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni

Habitació, 1 llit de matrimoni
9,4 sobre 10
Magnífic
(35 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Canals per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue de la Vigie 3, Lausanne, 1003
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Alpha Palmiers by Fassbind
Alpha Palmiers by Fassbind
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.4 de 10, Molt bé, 1.000 opinions
Preu actual: 140 €
taxes i impostos inclosos
7 d’ag. - 8 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 5.50 CHF per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 22 CHF per adult i 9.5 CHF per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 30 CHF per dia (a 500 m).
- Càrrec per animals de companyia: 25 CHF per allotjament per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 50 CHF.
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
Puntuació nacional
Hotelstars Union és l'organisme encarregat de la classificació per estrelles a Suïssa. La d'aquest allotjament és la següent: 3 stars.
L’allotjament també es coneix com a
Moxy Lausanne Flon
Moxy Lausanne City Hotel
Moxy Lausanne City Lausanne
Moxy Lausanne City Hotel Lausanne
Moxy Lausanne City a Marriott Hotel
Preguntes freqüents
Opinions: Moxy Lausanne City
Opinions
8,8
Excel·lent
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
cedric
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Quartier du flon, hotel au top
cedric
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Mirroyal
Viatge de negocis
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mirroyal
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jimmy
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jimmy
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Anners
Viatge de negocis
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Perfect, but needs better bedding
Anners
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
KevIn
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KevIn
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Roselyne
13 d’abr. de 2025
Roselyne
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jack
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge de negocis
28 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Emilie
15 de març de 2025
Emilie
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
Viatge en família
13 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect location for us
Lisa
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
DIANA
9 de març de 2025
DIANA
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Boris
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Boris
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Elizabeth
Viatge en parella
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Anners
Viatge de negocis
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anners
Estada de 5 nits (nov. 2024)
2/10, Horrible
GILLES
Viatge en grup
4 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A éviter, aucune morale ni de parole .
GILLES
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lucas
4 de gen. de 2025
Lucas
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Reto
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Reto
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Laura Jane
14 de des. de 2024
Laura Jane
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Joshua
12 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joshua
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Isabelle
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Isabelle
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Stephane
Viatge de negocis
8 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stephane
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
Viatge de negocis
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sauber und modern
Martin
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Theo
Viatge de negocis
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rien à dire, je recommande.
Theo
Estada d’1 nit (oct. 2024)