hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)

Allotjament d’1.0 estrella
Hotel a Lattes amb servei de recepció obert les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)

Habitació, 1 llit doble, bany privat
Altres
Zona per esmorzar
Exterior
Altres

Opinions

6,4 sobre 10,

Serveis populars

  • Aparcament disponible
  • Servei de recepció obert les 24 hores
El preu actual és de 37 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Habitació, 1 llit doble

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cadira de despatx
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació, 1 llit doble, bany privat

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cadira de despatx
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació, 1 llit doble

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cadira de despatx
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit doble

Habitació, 2 llits individuals

El més destacat

Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Cadira de despatx
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació, diversos llits

El més destacat

Cadira de despatx
  • 12 metres quadrats
  • Capacitat per a 6
  • 1 llit doble i 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
CHEMIN DE SAINT HUBERT, Lattes, 34970

Què hi ha als voltants

  • Centre comercial Odysseum - 4 minuts en cotxe - 4.2 km
  • Centre comercial Polygone - 6 minuts en cotxe - 3.4 km
  • Plaça de la Comédie - 7 minuts en cotxe - 4.1 km
  • Catedral de Montpeller - 7 minuts en cotxe - 4.8 km
  • Centre de convencions Le Corum - 8 minuts en cotxe - 5.1 km

Com moure’s per la zona

  • Montpeller (XPJ-Estació de tren (SNCF) de Montpeller): 12 min en cotxe
  • Parada de tramvia de Saint Martin: 3 min en cotxe
  • Montpeller (MPL-Aeroport de Montpellier-Méditerranée): a 15 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Burger King - ‬4 minuts en cotxe
  • ‪All Food - ‬3 minuts en cotxe
  • ‪Bivouak Café - ‬7 minuts en cotxe
  • ‪Mamaona - Café Healthy Food - ‬7 minuts en cotxe
  • ‪Wok d'Asie - ‬4 minuts en cotxe

Sobre aquest allotjament

hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)

Hotel a prop de Plaça de la Comédie
A hotelF1 Montpellier Sud (Rénové) t'esperen una terrassa, un jardí i un bar d'aperitius o una cafeteria.
Entre els altres avantatges d'aquest hotel, s'inclouen els següents:
  • Servei de recepció obert les 24 hores i màquina expenedora
Característiques de l'habitació
Les 94 habitacions disposen de serveis i instal·lacions com ara cadires d'escriptori.

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament accessible en cadira de rodes disponible

Menjar i beguda

  • Bar o cafeteria

Per a famílies

  • Bar o cafeteria

Comoditats

  • Màquina expenedora
  • Servei de recepció obert les 24 hores

Exterior

  • Jardí
  • Terrassa

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Aparcament accessible en cadira de rodes
  • Camí per arribar a l’entrada sense escales

Serveis de l’habitació

Altres

  • Cadira d'escriptori

Polítiques

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 1.15 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Puntuació nacional

Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.

L’allotjament també es coneix com a

Hotelf1 Montpellier Sud Renove
Hotelf1 Montpellier Sud (Rénové) Hotel
Hotelf1 Montpellier Sud (Rénové) LATTES
Hotelf1 Montpellier Sud (Rénové) Hotel LATTES

Preguntes freqüents

On es troba hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)?

Aquest hotel es troba a Lattes i a menys de 5 km de les atraccions següents: Ajuntament de Montpeller, Minigolf Goolfy i Esplanada d'Europa. Centre comercial Polygone i Planetari Galileo també són a menys de 5 km. Parada de tramvia de Moularès és a 27 min a peu.

Opinions

Opinions: hotelF1 Montpellier Sud (Rénové)

6,4

7,2

Neteja

4,6

Comoditats

7,0

Personal i servei

6,8

Respecte al medi ambient

6,6

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 25 de 109 opinions
Puntuació 8: Bo. 29 de 109 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 18 de 109 opinions
Puntuació 4: Deficient. 15 de 109 opinions
Puntuació 2: Horrible. 22 de 109 opinions

Opinions

2/10, Horrible

Rabiye

Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Da wir nur eine Nacht übernachten wollten, dachte ich mir so schlimm kann es nicht sein, aber war es leider. Zimmer nur Hochbetten, kein eigenes Bad, nur Waschbecken vorhanden, Bett war wie ein Brett, Bettwäsche mussten man selber beziehen. Es hatte was von einem Stundenhotel. Rezeption war nett. Zum Glück habe ich kein Frühstück gebucht. Es gab nur Brot, Marmelade und einen Kaffeeautomaten. Für fast 100 € schon unverschämt.
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

marie

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Franchement au top très propre les chambres pour famille nombreuses sont super le seule hic c’est les toilette et douche à l’extérieur de la chambre c’est comme même un inconvénient
Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

EUGENE

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Fatima

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Mille merci a leyla et sa collègue réceptionniste

Un grand merci a leyla à la réception et sa collègue, un super accueil et d'une rapidité a gérer les demandes !!! Mille merci au fille et je conseille à tous cette hotel formule 1 a lattes. Je retournerai sans discuter 😊👍
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Alain

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Une super équipe

L'arrivée a été un peu mouvementé mais cela ne m'est pas de la faute de l'hôtel je suis passé par les plateformes qui n'a pas fait le nécessaire pour réserver ma chambre je suis tombé sur un jeune homme excellent et efficace qui va régler le problème en 5 5 et je la remercie car derrière pour lui ce n'était pas évident en plus qui avait un peu de monde dans l'hôtel si vous êtes de passage arrêtez-vous vous verrez par vous-même pour ma part je le conseille
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

olivier

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

MADNI

Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Miloud

Estada de 2 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

ROCHE

Estada d’1 nit (jul. 2025)

10/10, Excel·lent

Alain

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Marilyne

Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2025)

10/10, Excel·lent

Corinne

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (juny 2025)

8/10, Bo

Antonio

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 3 nits (juny 2025)

2/10, Horrible

valérie

Viatge en família
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació

Hôtel à éviter !!!

Arrivée à l’accueil, la personne me répète 3 fois que je n’ai pas Payé, alors que j’avais réglé ma réservation. A l’avance … puis sans excuse finit par retrouver mi paiement . J’avais réservé une chambre avec un lit double et un lit simple , à l’ouverture de la chambre j’ai 3 petits lits superposés dont un , un matelas à même le sol , sans toilette et sans douche ! Je reviens vers la réceptionniste qui me dit que ça n’est pas vrai et que c’est bien ce que j’ai réservé sur la plate-forme . Après lui avoir Montre le mail de réservation , celle ci me dit que je suis agressive et Mal polie et que si je ne suis pas contente elle me rembourse très e et je n’ai qu’à aller voir ailleurs !!!! Je suis rassurée par le fait que nous sommes filmées et que la personne agressive et mal polie ça n’est pas Moi! Finalement , une autre chambre nous est proposée , tjs pas conforme à la réservation initiale mais fatiguée de l’attitude de la réceptionniste , nous nous installons. A notre retour du restaurant, nous nous rendons compte que la télécommande est abîmée et que la Tv ne fonctionne pas . Je reviens vers la réceptionniste , qui fait face à une troisième personne avec le même problème que nous . Cette fois ci beaucoup plus aimable , elle me propose de m’accompagner à la chambre pour tester des télécommandes et résoudre le problème de la Tv .
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Ludwig

Què li ha agradat: Neteja
Estada d’1 nit (juny 2025)

2/10, Horrible

Ramin

Viatge en família
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
There was good for who has car and ther was no wc in room and there was not good for me but complaining about Expedia because this App only works on themselves and thinks about themselves ple remove Expedia App
Estada d’1 nit (juny 2025)

4/10, Deficient

PATRICK, LE BESSAT

Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rénové???
Estada de 2 nits (maig 2025)

4/10, Deficient

Fanny

Què li ha agradat: Neteja
Correct
Estada de 2 nits (maig 2025)

2/10, Horrible

Zoé

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hotel nickel et conforme en soit, mais on m'a fait payer deux fois le prix de la chambre, une fois sur le site pour valider ma réservation et une fois en arrivant sur place en m'assurant que je n'avais payé qu'une première partie en ligne. J'ai rapidement constaté l'erreur et la dame de l'accueil m'a tout de suite redirigée vers une adresse mail à contacter pour recevoir un remboursement, mais je suis sans nouvelles depuis maintenant deux semaines, malgré des relances. J'espère encore recevoir des nouvelles.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jean Yves

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Calme

Bon accueil, pas de bruits dérangeant
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Cyril

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Sophie

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Emmanuel

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (abr. 2025)

4/10, Deficient

Magid

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)

8/10, Bo

Annick

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (maig 2025)