Citin Langkawi by Compass Hospitality
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Terminal de Ferris de Langkawi
Galeria de fotos de l’allotjament Citin Langkawi by Compass Hospitality





Opinions
5,4 sobre 10,
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Televisor LCD
Dormitoris
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Per satèl·lit
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No. 3 Jalan Pekan Kuah, Langkawi, Kedah, 07000
Sobre aquest allotjament
Citin Langkawi by Compass Hospitality
Allotjaments similars

Baron Waterfront Hotel
Baron Waterfront Hotel
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei d’habitacions
7.2 de 10, Bé, 19 opinions
Preu actual: 14 €
taxes i impostos inclosos
12 de gen. - 13 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.00 MYR per allotjament i per nit.
- L'import de l'impost municipal que s'indica pot augmentar durant esdeveniments locals populars com ara el Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman i Oceanman Malaysia; per obtenir més informació, posa't en contacte amb l'allotjament
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Citin
Citin Hotel
Citin Hotel Langkawi
Citin Langkawi
Citin Langkawi Hotel
Hotel Citin
Hotel Citin Langkawi
Langkawi Citin Hotel
Citin Langkawi Compass Hospitality Hotel
Citin Compass Hospitality Hotel
Citin Langkawi Compass Hospitality
Citin Compass Hospitality
Citin Langkawi by Compass Hospitality Hotel
Citin Langkawi by Compass Hospitality Langkawi
Citin Langkawi by Compass Hospitality Hotel Langkawi
Preguntes freqüents
Opinions: Citin Langkawi by Compass Hospitality
Opinions
5,4
5,6/10
Neteja
6,2/10
Personal i servei
5,8/10
Comoditats
5,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 d’oct. de 2025
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Mitsuru
26 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mitsuru
Estada de 4 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Chong Wee
Viatge en família
3 de juny de 2023
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Chong Wee
Estada de 4 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
SK
14 de març de 2023
SK
Estada de 2 nits (març 2023)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família
24 de des. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel tidak bagus
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
4/10, Deficient
muhamad rizal
30 de nov. de 2019
muhamad rizal
Estada de 2 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
27 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
11 d’oct. de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
6 de set. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Ahmad
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ahmad
Estada de 2 nits (ag. 2019)
2/10, Horrible
CheAm, Malacca
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
CheAm
Estada de 3 nits (ag. 2019)
4/10, Deficient
Zaharudin
28 d’abr. de 2019
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Zaharudin
Estada d’1 nit (abr. 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
22 de març de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
6/10, Acceptable
jong
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
jong
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
ng
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ng
Estada d’1 nit (març 2019)
2/10, Horrible
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
18 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2019)
6/10, Acceptable
Abdullah
22 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Abdullah
Estada de 2 nits (gen. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de nov. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
9 de nov. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2018)
2/10, Horrible
Viatger verificat
17 d’oct. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2018)
6/10, Acceptable
Shah
25 de set. de 2018
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
6/10
Shah
Estada de 2 nits (set. 2018)








