Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Pider





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 211 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard

Habitació individual estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Sofà llit
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite júnior

Suite júnior
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Bany privat
Un assecador de cabells
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Str. San Senese, 22, La Valle, BZ, 39030
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Gran Fanes
Hotel Gran Fanes
- Banyera d’hidromassatge
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
9.2 de 10, Fantàstic, 50 opinions
Preu actual: 175 €
taxes i impostos inclosos
28 d’ag. - 29 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 8 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 350 EUR per vehicle.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Número de registre de l’allotjament: IT021117A1IQA2IJY6
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Pider La Valle
Hotel Pider
Pider La Valle
Hotel Pider Hotel
Hotel Pider La Valle
Hotel Pider Hotel La Valle
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Pider
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
17 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Filippo
11 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Filippo
Estada de 2 nits (febr. 2024)
8/10, Bo
Juljan
11 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Juljan
Estada de 2 nits (set. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
21 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Roberto, Treviso
2 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roberto
Estada de 3 nits (ag. 2019)
6/10, Acceptable
Marco, Houston, Texas
Viatge en parella
27 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Marco
Estada de 6 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
26 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
30 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
David
19 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Come for the view, stay for the hospitality.
David
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Melissa
10 de des. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piacevole sorpresa

Melissa
Estada d’1 nit (des. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 7 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
27 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
PK, Deutschland
5 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
zentrale Dorflage
PK
10/10, Excel·lent
Marie, Paris
11 d’ag. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super hôtel, super séjour, à refaire !
Marie
10/10, Excel·lent
Carsten
14 de juny de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carsten
10/10, Excel·lent
Anna, Stockholm
31 de març de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Underbar service och personal!
Anna
10/10, Excel·lent
Richard, Kehl
15 d’oct. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gut ausgestattetes Hotel für einen Dolomiten-Trip
Richard
10/10, Excel·lent
Annalisa, Cinte Tesino
4 de juny de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació