Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lorimar





Opinions
8,0 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 53 €
taxes i impostos inclosos
2 d’oct. - 3 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Estudi en suite clàssic
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Cortines opaques
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Escriptori
Espai de treball apte per a portàtils
Servei de neteja diari
Habitació doble estàndard, 2 llits dobles
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Caixa forta
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni

Habitació estàndard, 1 llit de matrimoni
8,2 sobre 10
Molt bo
(14 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Caixa forta
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nicolas Bravo 110, entre madero y mutualismo, La Paz, BCS, 23000
Sobre aquest allotjament
Hotel Lorimar
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lorimar La Paz
Hotel Lorimar
Lorimar La Paz
Hotel Lorimar Hotel
Hotel Lorimar La Paz
Hotel Lorimar Hotel La Paz
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Lorimar
8,0
Molt bo
8,4
Neteja
8,6
Ubicació
8,4
Personal i servei
8,8
Respecte al medi ambient
7,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Tania
Viatge en parella
6 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tania
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Abel
4 de jul. de 2025
Abel
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Juan Cesar
15 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Juan Cesar
Estada de 5 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jeffrey
Viatge en grup
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great Local
Jeffrey
Estada de 6 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
María Concepcion
Viatge en grup
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

María Concepcion
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rory
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice!
Rory
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Arturo
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Aceptable
Arturo
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Jorge Enrique
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge Enrique
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mario
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Erika
Viatge en parella
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Erika
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Wendy
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Perfect Budget Accommodation
Wendy
Estada de 3 nits (febr. 2025)
4/10, Deficient
Agustín
Viatge de negocis
15 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agustín
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Veronica
12 de febr. de 2025
Veronica
Estada de 3 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jamie
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jamie
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Janet
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Janet
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Rafael
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Rafael
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jo
13 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jo
Estada de 7 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carlos
Viatge en parella
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlos
Estada d’1 nit (des. 2024)