Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Le Landemer Hôtel Restaurant





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació Comfort

Habitació Comfort
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Amb aïllament acústic
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Barnussos
Un assecador de cabells
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 rue des Douanes, La Hague, Manche, 50460
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Auberge des Goubelins
Auberge des Goubelins
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 14 opinions
Preu actual: 114 €
taxes i impostos inclosos
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.32 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 16.5 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Landemer Restaurant
Landemer Restaurant Urville-Nacqueville
Landemer Hôtel Restaurant
Landemer Hôtel Restaurant Urville-Nacqueville
Landemer Hôtel Restaurant La Hague
Landemer Restaurant La Hague
Le Landemer Restaurant Hague
Le Landemer Hôtel Restaurant Hotel
Le Landemer Hôtel Restaurant La Hague
Le Landemer Hôtel Restaurant Hotel La Hague
Preguntes freqüents
Opinions: Le Landemer Hôtel Restaurant
Opinions
9,6
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
24 de març de 2023
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2020)
8/10, Bo
Jackie
8 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jackie
Estada d’1 nit (juny 2020)
10/10, Excel·lent
STEPHANE
6 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
STEPHANE
Estada de 2 nits (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Neil
9 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great place to get away
Neil
Estada de 3 nits (març 2020)
10/10, Excel·lent
Bigman
5 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bigman
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Thomas
26 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top!
Thomas
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bel hôtel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
DOMINGOS
14 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DOMINGOS
Estada d’1 nit (març 2019)
8/10, Bo
Laetitia
9 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laetitia
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Marylène
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Super séjour 👍😁
Marylène
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
benoist
29 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Le bruit de la mer et le confort
benoist
Estada de 2 nits (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
JB, Southington, CT
Viatge en parella
22 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JB
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
michel
7 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
michel
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Jacky
17 de set. de 2018
On a envie d’y revenir..
Jacky
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2018)
10/10, Excel·lent
adrien
17 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Weekend dépaysant et relaxant
adrien
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ein Traum am Meer
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Patrice
11 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Landemer 2
Patrice
10/10, Excel·lent
Jérémy
4 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
**** standards
Jérémy
10/10, Excel·lent
philippe
4 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
philippe
10/10, Excel·lent
Barbara
6 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Je recommande vivement cet hotel
Barbara
10/10, Excel·lent
Julien, Paris
1 de febr. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
parfait
Julien
10/10, Excel·lent
franck
14 de des. de 2015
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació