Château de la Gressière
Hotel a La Bernerie-en-Retz amb sauna i serveis de spa
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Château de la Gressière





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, vistes al parc

Habitació doble estàndard, vistes al parc
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, vistes al parc

Habitació doble Comfort, vistes al parc
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior

Habitació doble superior
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Comfort, vistes al mar

Habitació doble Comfort, vistes al mar
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble prèmium, vistes al mar

Habitació doble prèmium, vistes al mar
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Cafetera o tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Privilege)

Habitació doble (Privilege)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Terrassa o pati
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Rue De La Noue Fleurie, La Bernerie-en-Retz, 44760
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Le Mauritia Hotel & Spa
Le Mauritia Hotel & Spa
- Banyera d’hidromassatge
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.0 de 10, Fantàstic, 630 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.87 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar continental: 15 EUR per adult i 8.50 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec pel llit addicional: 35.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
L'horari del restaurant és de 19:30 a 21:30.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: maig-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 09:30-19:00.
Cal reservar els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Château Gressière Hotel La Bernerie-en-Retz
Château Gressière Hotel
Château Gressière La Bernerie-en-Retz
Château Gressière
Chateau De La Gressiere Bernerie-En-Retz France - Pays Loire
Château de la Gressière Hotel
Château de la Gressière La Bernerie-en-Retz
Château de la Gressière Hotel La Bernerie-en-Retz
Preguntes freqüents
Opinions: Château de la Gressière
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
GILLES
Viatge en família
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
GILLES
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
bouchaib
7 d’ag. de 2024
bouchaib
Estada d’1 nit (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
wing yi crystal
2 d’ag. de 2024
wing yi crystal
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
jeremy
3 de juny de 2024
jeremy
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
James
Viatge de negocis
31 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
James
Estada de 3 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Magne
Viatge de negocis
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
What a wonderful hotel 😊
Magne
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Nyree
Viatge en parella
21 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nyree
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Odin
10 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Odin
Estada d’1 nit (març 2024)
10/10, Excel·lent
Cristina
3 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gréât expérience
Cristina
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Lorca
Viatge en parella
22 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lorca
Estada d’1 nit (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Philippe, Singapore
Viatge en parella
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Philippe
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
peter
16 de jul. de 2023
peter
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en família
14 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
En riktig pärla!


Anna
Estada d’1 nit (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Sandrine
22 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Famille
Sandrine
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
Sandrine
Viatge en família
20 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Famille
Sandrine
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Damien
16 de març de 2023
Damien
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Lars
13 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lars
Estada de 3 nits (març 2023)
10/10, Excel·lent
Marie
13 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres agréable sejour
Marie
Estada de 2 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
Mary
Viatge en parella
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mary
Estada de 3 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
21 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
JEAN LOUIS
16 de maig de 2022
JEAN LOUIS
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Adrian
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
An exceptional hotel
Adrian
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Dorothée
31 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dorothée
Estada d’1 nit (oct. 2021)