Wayfarer Hotel Kyoto Shijo
Hotel a Kyoto i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Shijo
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Wayfarer Hotel Kyoto Shijo





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 8 de 8 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple prèmium, no fumadors (Essential tatami Large up to 4 futon)

Habitació quàdruple prèmium, no fumadors (Essential tatami Large up to 4 futon)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Futon addicional gratuït
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple tradicional, no fumadors (Essential tatami up to 3 futon beds)

Habitació triple tradicional, no fumadors (Essential tatami up to 3 futon beds)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Futon addicional gratuït
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble destacada, no fumadors

Habitació doble destacada, no fumadors
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals prèmium, no fumadors
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació destacada, no fumadors (Family Suite)

Habitació destacada, no fumadors (Family Suite)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe, no fumadors (Refined Designer Twin/Triple)

Habitació triple Deluxe, no fumadors (Refined Designer Twin/Triple)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Comfort, no fumadors (Essential)

Habitació amb dos llits individuals Comfort, no fumadors (Essential)
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Suite destacada, no fumadors

Suite destacada, no fumadors
El més destacat
Sala d'estar
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitori independent
Bany privat
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 494 opinions
Preu actual: 179 €
13 de jul. - 14 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Honryusuicho 768, Kyoto, Kyoto, 600-8462
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
LOISIR HOTEL CLASSIC GARDEN KYOTO SANJO
- Wifi gratuïta
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.0 de 10, Fantàstic, 389 opinions
Preu actual: 41 €
24 de juny - 25 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 200 i 1000 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre d'entrada abans de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 3000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament es reserva el dret d'efectuar una autorització prèvia a la targeta de crèdit del client abans de l'arribada.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
No es garanteix l'aïllament acústic de les habitacions
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum
Número de registre de l’allotjament: 京都府指令保医セ第425
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Wayfarer Kyoto Shijo Kyoto
Wayfarer Hotel Kyoto Shijo Hotel
Wayfarer Hotel Kyoto Shijo Kyoto
Wayfarer Hotel Kyoto Shijo Hotel Kyoto
Preguntes freqüents
Opinions: Wayfarer Hotel Kyoto Shijo
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 11 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
RENE JASON
Viatge en família
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RENE JASON
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bijeta
Viatge en grup
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bijeta
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Richard
Viatge en família amb nens petits
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Richard
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Jonah
24 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jonah
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Reyna
Viatge en família
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Reyna
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Luisa
Viatge en família
11 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Luisa
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jacob, jacksonville
3 d’abr. de 2025
jacob
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
yuliya
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yuliya
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
xuefeng, Arcadia
Viatge en família
27 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
xuefeng
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ana
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Ana
Estada de 6 nits (març 2025)
4/10, Deficient
Shyamli
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shyamli
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Allan
Viatge en família
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Allan
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
2 de gen. de 2025
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
31 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
みな
28 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
みな
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Kristen
Viatge en parella
15 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Kristen
Estada de 6 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Lina
Viatge en família
3 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good
Lina
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en parella, Viatge en família amb nens petits
30 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Melissa
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Tom
2 de nov. de 2024
Tom
Estada d’1 nit (oct. 2024)
6/10, Acceptable
jessica
Viatge en família
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
jessica
Estada de 4 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Tom
1 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tom
Estada de 5 nits (oct. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
Christopher
Viatge en parella
8 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 7 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Chelsea
Viatge en grup
7 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chelsea
Estada de 2 nits (oct. 2024)